Gå til innhold

Shortskifteren går i mot!

hare4
 Share

Anbefalte innlegg

Min var iallefall vanskelig å få i 1 og 3 gir samt at det var jo en utrolig irritererende lyd da;)

Bøy staget litt så ordner det selv...Er litt knotete og ta det av, men er samme prinsippet som bak, bare litt trangere..

Min går fint inn i tredje, men er litt treg i første som alltid... Min går i mellomakslingen i R og første gir.

Utrolig godt å kjøre med :D

Gleder meg til å få bøyd staget i morra. Litt irriterende å måtte gire fra første og rett til tredje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden litt jeg, hva kan jeg gjøre for å feste selv kula med? 2 komponent lim eller? Løsner når jeg skal gire kjapt fra 1-2 gir. Ellers går det greit ved rolig giring.

Har montert shortshift noe som var en god investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden litt jeg, hva kan jeg gjøre for å feste selv kula med? 2 komponent lim eller? Løsner når jeg skal gire kjapt fra 1-2 gir. Ellers går det greit ved rolig giring.

2-komponent funkar #/#¤#% godt det, heilt til du evt. skal ha det av igjen ;) Trur eg ville satsa på noko som ikkje heng så godt som det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-komponent funkar #/#¤#% godt det, heilt til du evt. skal ha det av igjen ;) Trur eg ville satsa på noko som ikkje heng så godt som det...

Hmm, hva anbefaller du da? Ny??

Merker den klipper på plass når jeg trøkker den ned på plass men under tøffere giring sitter jeg med kula i hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...