hare4 Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Shortskifteren går imot mellomakslingen(E36 318i). Kan jeg kjøre slik eller kan det skade noe, Hvordan kan jeg få det bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Staget under må bøyes. Sjekk linken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13088 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er det skadelig å kjøre slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er det skadelig å kjøre slik? Min var iallefall vanskelig å få i 1 og 3 gir samt at det var jo en utrolig irritererende lyd da;) Bøy staget litt så ordner det selv...Er litt knotete og ta det av, men er samme prinsippet som bak, bare litt trangere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Min var iallefall vanskelig å få i 1 og 3 gir samt at det var jo en utrolig irritererende lyd da;) Bøy staget litt så ordner det selv...Er litt knotete og ta det av, men er samme prinsippet som bak, bare litt trangere.. Min går fint inn i tredje, men er litt treg i første som alltid... Min går i mellomakslingen i R og første gir. Utrolig godt å kjøre med Gleder meg til å få bøyd staget i morra. Litt irriterende å måtte gire fra første og rett til tredje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er vell ikke skadelig hvis det ikke tar borti helt ekstremt, men utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Låner tråden litt jeg, hva kan jeg gjøre for å feste selv kula med? 2 komponent lim eller? Løsner når jeg skal gire kjapt fra 1-2 gir. Ellers går det greit ved rolig giring. Har montert shortshift noe som var en god investering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Låner tråden litt jeg, hva kan jeg gjøre for å feste selv kula med? 2 komponent lim eller? Løsner når jeg skal gire kjapt fra 1-2 gir. Ellers går det greit ved rolig giring. Har montert shortshift noe som var en god investering. 2-komponent funkar #/#¤#% godt det, heilt til du evt. skal ha det av igjen Trur eg ville satsa på noko som ikkje heng så godt som det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Låner tråden litt jeg, hva kan jeg gjøre for å feste selv kula med? 2 komponent lim eller? Løsner når jeg skal gire kjapt fra 1-2 gir. Ellers går det greit ved rolig giring. Har montert shortshift noe som var en god investering. 2-komponent funkar #/#¤#% godt det, heilt til du evt. skal ha det av igjen Trur eg ville satsa på noko som ikkje heng så godt som det... Hmm, hva anbefaller du da? Ny?? Merker den klipper på plass når jeg trøkker den ned på plass men under tøffere giring sitter jeg med kula i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 For de som har utstyret så er det å gjenge opp og sette på en låsemutter veldig genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hmm, kansje det. Litt usikker på plasten men. Får se om jeg finner noe på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg får fan ikke opp den jævla nylon foringa som sitter rundt kula på den originale girstanga!!! Har shortshift liggende... Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå