e46diesel Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har lekt med tanken å montere i sportsstoler i min e46 320 touring, har fått bilen slik jeg vill ha den men jeg har bare vanlige stoler i sort skinn, stolene ville vært det lille siste. noen som vet hvor jeg finner sportsstoler i sort skinn? noen som vet pris å hva jeg kan selge mine stoler for? Karl Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Sjekk www.koed.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har lekt med tanken å montere i sportsstoler i min e46 320 touring, har fått bilen slik jeg vill ha den men jeg har bare vanlige stoler i sort skinn, stolene ville vært det lille siste.noen som vet hvor jeg finner sportsstoler i sort skinn? noen som vet pris å hva jeg kan selge mine stoler for? Karl Rune Hvor mye skal du evt. ha for dine stoler ?... Jeg bor i Danmark (Århus) og kan evt. sørge for kjøp/forsendelse av sportstoler fra enten Danmark eller Tyskland. http://www.car-parts-mueller.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er på utkikk etter det samme. Hvor mye blir frakten å sende fører og passasjer seter fra car-parts-mueller.de? Hva heter interiøret mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er det de samme setene som i bmw nei? vill ha noen som er i samme stil som de orginale sportsstolene. Kanskje vanskeli. Fredrik: Nei e veit ikke ka de orginale setene er værd?? Artikel: rks_9002 likte disse. Passer de med orginale fester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er det de samme setene som i bmw nei? vill ha noen som er i samme stil som de orginale sportsstolene. Kanskje vanskeli.Fredrik: Nei e veit ikke ka de orginale setene er værd?? Artikel: rks_9002 likte disse. Passer de med orginale fester? Jeg vil tro at pent brukte standard skinnstoler (sorte) uten dørsider er verdt i området rundt 5000 norske kroner... +/- 1000 kroner avhengig av tilstand/slitasje. Stolene skal i prinsippet fremstå som feilfrie og med nakkestøtter både foran og bak... inkl. armlenet bak. Rammefestene er de samme for standardsetene og sportsetene. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62546 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 okey, det er bare frem stolene jeg skal bytte ut visst det blir aktuelt, de er i sort skinn, bilen er gått 115000km så de er normalt slitte, ikke noe riper eller hull, merker, du ser at de er brukt i fører setet i side støtten, liit gråere i skinnet der men de er jo normalt. kan legge ut noen bilder i morgen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå