Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er vel både positiv og negativ kritikk jeg har hørt om koni hvertfall. Men vet KW bruker koni dempere i både variant 1 (rundt 9K) og variant 2 (rundt12-13k) Så bør jo være kvalitet!

Men hadde heller gått for bilsten tror jeg. Søk på bilstein på forumet, så kan du se!

Skrevet

Kw bruker nok ikke Koni nei , det er milevis kvalitetsforskjell på Koni og bilstein både mtp materialkvalitet og ventilering i demperene.

Ellers støttes Bilstein uten høydejustering som et glimrende forslag i budsjettklassen

Skrevet

KW bruker koni dempere jo, men bare på variant 2 ikke variant 1 som jeg skrev.

"KW's product line includes springs, dampers, matched spring/damper sets and coilovers. KW's adjustable-height coilovers come in two flavors, with fixed and adjustable damping. Variant 1 dampers, with fixed damping, are manufactured by AL-KO. Variant 2 dampers are infinitely adjustable in rebound and are manufactured by Koni. All systems are tuned to KW's own engineering specifications."

Skrevet

Er helt enig med Mikaelft! 8) Mitt Vmaxx sett har funket utmerket! Jeg kjørte med Max senk i sommer og subbet ikke, selv med passasjerer! kjører med 8*225/45-16 fremme, og 9*225/45-16 bak! Vet ikke hva innpresset er.. Er ganske stivt og fint! :) Jeg justerte den opp da jeg la om til vinterdekka, og da så jeg ikke noe rust.. Så er litt spent til våren :wink:

Jeg kjøpte det for 6500 inkludert frakt på owp-tuning.no

Skrevet

kan se ut som om det blir Vmaxx på meg også. har ikke råd til bilstein b12 og b10 produseres jo faen ikke til compact. hvordan er Vmaxx kitet å montere? vanskelig? har ikke gjort det før...

Skrevet
kan se ut som om det blir Vmaxx på meg også. har ikke råd til bilstein b12 og b10 produseres jo faen ikke til compact. hvordan er Vmaxx kitet å montere? vanskelig? har ikke gjort det før...

Det er enkelt å montere :) Jeg laget en bruksanvisning til Eyevandyracing, så du får vel med den :)

Skrevet

Vmaxx har jeg og hatt! til den prisen er det bare å rive med seg ett sett! uslåelig pris mtp utseende og relativt fint kvalitet (hadde INGEN problemer med mitt og ikke hørt om noen som har hatt det heller...)

6000,- for coilovers er ca dobbel pris av hva fjærer alene koster fra et annerkjent merke nesten...

husk, settet er TUV godkjent også 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...