Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 bilstein har jeg hørt mye bra om ja. men hva med koni da? oppskrytt eller veldig bra?
-Anders- Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 er vel både positiv og negativ kritikk jeg har hørt om koni hvertfall. Men vet KW bruker koni dempere i både variant 1 (rundt 9K) og variant 2 (rundt12-13k) Så bør jo være kvalitet! Men hadde heller gått for bilsten tror jeg. Søk på bilstein på forumet, så kan du se!
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Koni holder det dem lover! Hadde det på en BMW jeg hadde helt nydelig å kjøre med
Grasatfahrer Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Kw bruker nok ikke Koni nei , det er milevis kvalitetsforskjell på Koni og bilstein både mtp materialkvalitet og ventilering i demperene. Ellers støttes Bilstein uten høydejustering som et glimrende forslag i budsjettklassen
-Anders- Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 KW bruker koni dempere jo, men bare på variant 2 ikke variant 1 som jeg skrev. "KW's product line includes springs, dampers, matched spring/damper sets and coilovers. KW's adjustable-height coilovers come in two flavors, with fixed and adjustable damping. Variant 1 dampers, with fixed damping, are manufactured by AL-KO. Variant 2 dampers are infinitely adjustable in rebound and are manufactured by Koni. All systems are tuned to KW's own engineering specifications."
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 men hvor lavt kan jeg gå da. vil jo over farthumpene. kjører på org. stål nå (185.65.15) men har planer om 225.45.17
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 det er forresten en compact hvis det har noe å si
mrbatnes Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg er superfornøyd med mine VMAXX justerbart? pris?
The StigMeister Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Er helt enig med Mikaelft! Mitt Vmaxx sett har funket utmerket! Jeg kjørte med Max senk i sommer og subbet ikke, selv med passasjerer! kjører med 8*225/45-16 fremme, og 9*225/45-16 bak! Vet ikke hva innpresset er.. Er ganske stivt og fint! Jeg justerte den opp da jeg la om til vinterdekka, og da så jeg ikke noe rust.. Så er litt spent til våren Jeg kjøpte det for 6500 inkludert frakt på owp-tuning.no
Rabies Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 kan se ut som om det blir Vmaxx på meg også. har ikke råd til bilstein b12 og b10 produseres jo faen ikke til compact. hvordan er Vmaxx kitet å montere? vanskelig? har ikke gjort det før...
Mikaelft Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg er superfornøyd med mine VMAXX justerbart? pris? Justerbart ja ! Rundt 6000 fra eyecandyracing
Mikaelft Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 kan se ut som om det blir Vmaxx på meg også. har ikke råd til bilstein b12 og b10 produseres jo faen ikke til compact. hvordan er Vmaxx kitet å montere? vanskelig? har ikke gjort det før... Det er enkelt å montere Jeg laget en bruksanvisning til Eyevandyracing, så du får vel med den
PenguiN- Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Vmaxx har jeg og hatt! til den prisen er det bare å rive med seg ett sett! uslåelig pris mtp utseende og relativt fint kvalitet (hadde INGEN problemer med mitt og ikke hørt om noen som har hatt det heller...) 6000,- for coilovers er ca dobbel pris av hva fjærer alene koster fra et annerkjent merke nesten... husk, settet er TUV godkjent også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå