Fredrik Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Godt vedlikeholdte sorte standard skinnstoler til E46 Touring (altså ikke sportstoler) ønskes kjøpt... gjerne med dørsider i tilsvarende sort skinn. Stolene og evt. dørsidene må være uten signifikante riper, hull eller andre skjemmende skader... og stolene skal fremstå som meget pent brukte med en naturlig vedlikeholdt patina (alt etter ant. år og kilometere). Prisen blir vi helt sikkert enige om... alt etter kvaliteten på stolene (gode bilder med en god beskrivelse forteller mye) og hva markedet ellers har å tilby her i Danmark og evt. Tyskland. Jeg kan evt. hente stolene i østlandsregionen... alt. Sørlandet med Telemark-Grenland. Andre/nye stoler kan evt. samtidig fraktes til Norge (ditto tilsvarende steder som de nevnte) fra Danmark eller det nordlige Tyskland uten vederlag.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Disse bruker som regel å ha til en grei pris, men det så dårlig ut nå.. Du kan jo ta en telefon å høre om det er noe på vei. http://www.genbrug-bmw.dk/
Fredrik Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 BUMP.... betaler godt for høy kvalitet og henter i hele sydnorge...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Veldig syd i norge men, schøber har nå, 9800 med dørtrekk. Er vell en grei pris vist det er pent og komplet. Men det er jo sikkert mulig å finne noe billigere privat vist mann har flaks og god tid
Sir Hofstad Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Takker for link KIM og henter meg nye seter ja
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Synes disse er bra på intreiør, har sommregel de jeg leter etter til en grei pris. Har desverre vert litt uttplukket i hyllene til koed de siste årene, var ikke så langt i mellom kuppene før
Sir Hofstad Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hadde det jeg letet etter til E36, omtrent Forøvrig fikk jeg drift på den 318 jeg slet med
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Greit og hjelpe andre å, man har som regel igjen for det en dag.. Send en pm om den 318en da, skummelt å ødelegge tråden til fredrik Må vell snart slutte å tipse om dette firmaet, blir jo dårlig utvalg til meg selv
Sir Hofstad Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Lå jo ute fine seter til E46 her mener jeg... Fikset den 318 rett før de kom og hentet den og skulle kjøre til "eksperter" Klippet kabel 81 til ECU... Fredrik er sikkert glad vi "bumper" tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå