bebe Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hei Jeg vet dette kan virke litt rart og spørre om... for det burde jo bare være å følge ledningene... men Jeg skal bytte tennpluggene på min beemer, men jeg finner altså ikke tennpluggene på bilen... jeg har skrudd av det som er lett avtagbart, men finner ingen plugger eller ledninger som kan følges... noen som kan hjelpe meg? motoren er altså en 520i en rekkesekser på vel 150 foler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Må skru av det dekselet på motoren og så må du skru av de coilene som står under der, da skal det gå greitt å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anfinsen Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Vis jeg ikke tar helt feil så skal det være 4 10mm bolter på hver tennplugg! Men først må du ta av dekselet på toppen.. Og da vil du se de boltene, skru de opp så drar du opp tennplugg ledningen! Da vil du se tennpluggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Skru av plastdekselet på toppen. Der under har du 6 stk coiler. Dei er festet med 2 bolter pr stk. Under disse har du tennpluggene. Eg byttet mine for ca 4 veker siden. Enkel jobb og forbruket gjekk og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå