S.Hafsmo Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 driver og mailer litt med de nå ang. kjøp av komp til min. og slikt jeg har forstått det tviler jeg på at de trimmer bilen din så kassa ryker. men selvfølgelig, hvis du vil ødelegge bilen får du det til, med eller uten hjelp fra ESS. jeg snakket tidligere i sommer med en som hadde fått montert kompressor fra ESS, og etter hva jeg har skjønt har han vært fornøyd, bortsett fra litt treig support, men det tror jeg skyldes at det var midt i fellesferien. han har sikkert fått orden på ting nå. jeg nevnte ihvertfall det for gutta i ESS, og de mente at det var så og si utenkelig at en nordmann hadde fått dårlig support fra de. han mente og at kasse/motor ikke fikk noen nedsatt livstid med kompressor. selvfølgelig så lenge man kjører som et menneske. du får bare sende en mail, så får du nok svar på alt du lurer på.
R Andersen Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 regner med du kjørte som en gammel mann og tok det pent men da er det igrunn bare rett og rimelig at jeg får kjøre bilen din;) Jeg kjørte selvsagt pent. Det var montert kompressor på den da, og jeg skulle bare teste hvordan den motoren fungerte med det, og det fungerte jo veldig bra! Selvsagt kan du få prøve Passaten min!
kimeide Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 noen som vet om de lager ferdige kit til s50b32..?
jimrune Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 har montert kompressorkit fra ESS på en e46 325. enkel monteringsanvisning, alle delene passer bra, og topp support. var tilogmed disponibel på tlf på kveldstid, hvis jeg lurte på noe! anbefales på det sterkeste. mulig det koster litt, men er absolutt verdt det.
mAZE Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 ESS er meget dyktige karer. Jeg hadde en kompressor-matet bil før, hvor jeg var nedom å fikk tunet ut mer hk i fjor sommer. Da så jeg bilen din sto der FatLaces. (Jeg regner med det var din ihvertfall.) Var i fellesferien i fjor.
quentez Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 Jepp. Er bestemt at det blir et besøk til ESS Tuning når snøen har forsvunnet i vårmånedene. 18" Hartge classic og 275 hk vitner om en fantastisk sommer.
Thunder Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Hva er prisen på kitet til en bensiner? Er dette noe man klarer å gjøre selv eller misforstår jeg helt da?
S.Hafsmo Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 prisen varierer. kommer vel på rundt 50 000,- til min bil og da skal alt være "Bolt on". men det er noe billigere til 6'erne da det er litt større produksjon til dem.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 55k ferdig var prisen på Z3n hvertfall..
Thunder Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Og da var det sånn at man kan klare å montere dette selv? Må man gjøre noen forandringer i ECU når man har fått i kompressor?
S.Arnesen Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 man klarer fint å montere det selv, så lenge man vet hva en fastnøkkel er, og hva den brukes til.... men for absolutt best resultat så lønnner det seg nok å la ess gjøre det. det lønner seg også å dra til ess for litt fin innstilling etter at kittet er montert....
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 tror jeg skal få jobben gjort hos Ess. når man bruker så mye penger på en kompressor mener jeg det er like greit å få det gjort som det skal være. vil nok tro at ECU må justeres ja. ingen vits å stappe mere luft i en sylinder uten å øke brennstoff tilførsel.
Prebo Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg ble overrasket da jeg oppdaget at firmaet var norsk Men hvorfor er ikke e36 representert? Lager de ikke ferdige kit til denne serien? Og prisene på nettet, er det bare å gange ut med Eurokursen, eller må en plusse på MVA og annet dritt?
FatLaces Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 sikkert vært oppe 100 ganger før, men jeg slenger det ut igjen; er det mulig å få dette godkjent ??
hoegtor Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg er veldig fornøyd med kittet, har hatt det i 3 år uten noen problemer. Angrer ikke et sekund på den investeringen. Har grublet litt på å bytte til den nye skru kompressoren deres, for å få litt bedre drag i bunn. Eller ta'n helt ut å bytte veiv /smidde stempler og toppakning ...hehe 400 hk i en 520 hadde vært artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå