Kjell Z3 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Hvilket vedlikehold må gjøres på en kompressor, og hvor ofte? Hvordan er levetiden på kompressoren?
R Andersen Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 De er selvsmørende så det eneste du trenger å tenke på er reima. Den skal byttes etter x-antall kilomterer og koster ikke mange kronene.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 de vortech sentrifugalkompressorene går ca 150 000km mellom hver overhaling. ihht. folket på ESS. kan tenke meg til at kanskje skrukompressoren har noe kortere intervall på overhaling.
[space] Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Må en oppgradere bremsene også, om en monterer noe slikt? (Tenker da på for å få det godkjent) 100hk ekstra for 40.000 frister jo noe
Thunder Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Jeg er veldig fornøyd med kittet, har hatt det i 3 år uten noen problemer. Angrer ikke et sekund på den investeringen. Har grublet litt på å bytte til den nye skru kompressoren deres, for å få litt bedre drag i bunn. Eller ta'n helt ut å bytte veiv /smidde stempler og toppakning ...hehe 400 hk i en 520 hadde vært artig. Gikk det greit gjennom EU kontroll osv.? Hva måtte du betale for dette til din bil? Jeg har make bil til deg, derfor jeg lurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå