Morty999 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 blir gøy detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ser ut som det ble ganske godt å trangt nedi det motor rommet der! Må vel gjøre om på litt motor fester å sånt tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Han har vel allerede ordnet motorfester. Blir bra greier det der:D Sånn sierra med S50 motor hadde nok vært gøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Artig Har sett både volvo og mercedes med bmw motorer, men faktisk aldri en ford, før nå Det sier seg selv at dette må du filme når du får den i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 har ikke fått fikse motorfester osv ennå.. den står bare neddi der.. men trur jeg også må modifisere bunnpanna litt pga tannstanga får ikke plass der den er nå.. ellers må motoren ennå 5cm lengre frem.. men får se hva jeg får til.. film kommer selvfølgelig når detta går =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Okey skjønner.. Blir gøy å se hvordan det tar seg i vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Sprøe mann! He he Hvordan får du plass til radiator/vifte (så trangt ut. Forlenge fronten eller ta plass av torpedoveggen eller går dette uten) ? Får følge tråden din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 radiator må baki har jeg finni ut.. da girstanga passer PERFEKT i orginal hullet slik den er så.. men ejg skal nok klare å få pressa en IC under i fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Såpass ja.. Blir spennede å se åssen det går til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 til helga skal det fyres håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 da er motorn tatt ut... bilen kommet i nytt verksdted.. fått ferdig bremser, bakstilling og fått på tannstang og alt er nå i ordne med for og bakstilling.. foruten kapping av fjører det tar vi når bilen står med motor... hehe bilde håper motoren jeg skal bruke kommer i romhjula eller muligens før.. så får vi håpe det starter en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 da har vi gjort litt mer.. henta motorn og det som skal neddi nå.. fått inn noen nye stoler + litt div annet stæsj noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 TURBO Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 legger til litt inspirasjon til deg av bilen min.. http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php http://videos.streetfire.net/video/a3ae ... f2859d.htm http://videos.streetfire.net/video/e3ec ... 6ff5f8.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 hehe.. har nok sett deg en del i fjordparken.. skulle ønske jeg kunne få prøvd den bilen der engang... blir vell gøy detta og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 TURBO Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 kan sikkert få vært med en tur til sommeren..!! er div mod nå i vinter..!! lykke til med prosjektet..!! blir kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå