325icab_88 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Du har pm med info om varen De har angel eyes, men ikke xenon
plugg69 Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 skjit.. hva var prisen på m3 speil? har kjøpt originale.. men dem passa jo ikke på touringen..
325icab_88 Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 M3 speil til E46 2599,- Sjekk også ut www.klausentuning.no
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Har du facelift-panser til prefacelift E46? Dvs, panser som gjør at bilen ser ut som en faceliftet versjon fra ~2001? Enten i plast eller carbon..
gemiz Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg lurer på om disse vil passe på min bil. Jeg har ikke en knapp innibilen for og folde inn speil nå. Men vist jeg kjøper disse vil de virke som står beskrevet, at de folder seg inn når du skrur av tenningen? http://www.klausentuning.no/index.php?m ... &cPath=55_ 1_42&products_id=38 Jeg har en gammel e39 men med en del elektronikk i. Er det mulig at di har lagt kabler til innfolding av speil?
325icab_88 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Nei beklager Vet ikke hvordan det er å få på et facelift panser?
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Nei beklager Vet ikke hvordan det er å få på et facelift panser? Panseret jeg etterspør er selvsagt laget til et prefacelift bil. Slike panser selges i usa for ca $800-1000 i carbon.. Disse monteres på min prefacelift, og gjør at bilen "blir" facelift. Eneste forskjellen da, blir f.eks. blinklysene foran. Tingen er jo at panseret på en facelift (nyerene og linjene) ser latterlig kulere ut enn prefacelift.
325icab_88 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Jeg lurer på om disse vil passe på min bil.Jeg har ikke en knapp innibilen for og folde inn speil nå. Men vist jeg kjøper disse vil de virke som står beskrevet, at de folder seg inn når du skrur av tenningen? http://www.klausentuning.no/index.php?m ... &cPath=55_ 1_42&products_id=38 Jeg har en gammel e39 men med en del elektronikk i. Er det mulig at di har lagt kabler til innfolding av speil? De vil ikke folde seg inn så lenge du ikke har dette fra før. Da må du eventuelt legge opp en egen bryter for dette. Skal presisere dette i produktbeskrivelsen. De er fortsatt bolt on, og alle andre funksjoner blir som orignalt. Tror ikke det ligger klart om du ikke har det fra før.
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 De vil ikke folde seg inn så lenge du ikke har dette fra før. Da må du eventuelt legge opp en egen bryter for dette. Skal presisere dette i produktbeskrivelsen.De er fortsatt bolt on, og alle andre funksjoner blir som orignalt. Tror ikke det ligger klart om du ikke har det fra før. Regner med at dette enkelt kan løses ved å døtte inn et relé en plass, og bruke styrestrømmen til headuniten som kontroll for om bilen er på eller ikke. Denne skal gå av når bilen er av, og på når bilen er på. Bør kunne løses såpass enkelt, og til prisen av et passende relé (og noen ledningstumper om man ikke har )
325icab_88 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Da ankommer et nytt parti med varer på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå