matsrh Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 For en uke siden satt jeg på noen tåkelys på bilen. Men fant fort ut at de ikke fungerte. Så jeg lurer på om jeg har tåkelys rele, problemet er da at jeg ikke vet hvor dert står eller hvordan det ser ut. Er det noen som har tåkelys som kunne tatt et bilde av sitt rele og lagt ut her hadde det vært max! Bilen det gjelder er en e30 pre-facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hmm, på e34'n skulle det vell stå inni sikringsboksen, å da sto det oppi lokket på sikringsboksen. sjekka der? har ikke nå særlig peiling på e30 men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 enten under ratt stammen, eller i sikringsboksen under huuven:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 enten under ratt stammen, eller i sikringsboksen under huuven:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 har sett i sikringsboksen med ble ikke no klokere av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Tåkelysreleet er i sikringsboksen, en av de som er nærmest frontruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå