Fredrik Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Dette er helt sikkert en særdeles dårlig reklame for Mercedes-Benz iom. at Berlingske Tidene er Danmark´s svar på Aftenposten i Norge. Det er åpenbart heller ikke kun E39 og E46 eiere som river seg i håret over alvorlige rustproblemer og andre problemer med bilen... http://www.berlingske.dk/article/200710 ... 110131262/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sto en artikkel i ei eller anna norsk avis og om dette. En kompis av meg har en 96 modell e-klasse, på den er samtlige dører byttet på rustgaranti. Men fremdeles finner han rust rundt om på bilen. Et kjent fenomen dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 hvor lang er rustgarantien på bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Har det ikke nettopp blitt vedtatt en ny EU standard som øker (rust?)garantien på biler til 5år? Egentlig er det bare uhørt at premium biler skal ha slektskap med ordet rust. Du kan tro fabrikkene tjener godt på å lage billig og selge dyrt.. Merkenavn-utnyttelse kor? Med hilsen eier av 99% rustfri '87 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sto en artikkel i ei eller anna norsk avis og om dette.En kompis av meg har en 96 modell e-klasse, på den er samtlige dører byttet på rustgaranti. Men fremdeles finner han rust rundt om på bilen. Et kjent fenomen dessverre. Det nye for meg i denne artkkelen er at selv W203 har rustproblemer. Jeg trodde Mercedes-Benz hadde fått skikk på rustproblemene med W202 og W210 modellene. Ehrnst: Jeg mener at BMW frem tom. 2004/5 hadde 6 års garanti mot rust (gjennomtæring), men at de idag har 12 års garanti mot rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Da jeg fikk skiftet bakluken på Min 99-530d pga RUST så gikk det akkurat på garantien. Dette var i 2005 og ergo oppererte de da med 6 års garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå