Brian Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hei Jeg har kjøpt nye kromringer til å ha rundt speedometer, turteller osv, men jeg lurte bare på hva som må demonteres for å sette de på. Må man av med rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sjekk gjør det selv (DIY) linken på venstre side her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 åja, har ikke sett den før jeg:) Men det virka ikke så vanskelig, får prøve å montere i løpet av uka kansje. Men jeg tror mine ringer er av typen du klipser på, ikke limer. Trenger jeg da og dele selve instrumentpanelet i to slik som han i guiden gjorde? Er det ikke bare nok å fjerne glasset og klikke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Du gjør akkurat det samme som i DIY`en. Men du trenger ikke bruke lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Er fort gjort å montere dem. Mine skulle heller ikke limes fast..Var noe klissete stoff som holdt på plass(slik tetningsstoff, som man kan kjøpe på rull) Slik ble det hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Tar deg maks 20 min inkl knoting om du ikke har gjort det før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Da så, det var ikke så ille da. Da iler jeg ut og prøver å skru fra hverandre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Yes har sånne ringer jeg å ble veldig fornøyd etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå