TOO FAST Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 fikk denne av saudakongen .dysleksi eller? han lurte på om jeg hadde det hva er vitsen bare fordi jeg spurte han om hann ville sende den is motoren. _________________ Saudakongen er meg, e30 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 mangler det link eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Skjønte absolutt ikke en dritt av den tråden her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 tar den en gang til jeg. sendte saudakongen en privat mel om han ville sende den is motoren han skulle gi bort . da fikk jeg svar tilbake han lurte på om jeg hadde dysleksi . hva er vitsen med å si sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hva er vitsen med å lage en tråd om det? Kjeft på han på pm istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Alltid viktig med litt offentlig uthengning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 tar den en gang til jeg. sendte saudakongen en privat mel om han ville sende den is motoren han skulle gi bort . da fikk jeg svar tilbake han lurte på om jeg hadde dysleksi . hva er vitsen med å si sånn Sikkert fordi han skrev: NEI, jeg ornder ikke med frakt, og nei, jeg gidder ikke og kjøre.. da går den heller på søppla!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Tett å disse noen som har dysleksi, det er helt uforskyldt, og personer som har det ville sikkert vært foruten! Uansett syns jeg det var unødvendig å lage en egen tråd om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg