SSM Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Regner med jeg finner noe på Biltema som passer, men har ikke så veldig lyst å tre det over M3en. Noen plass man før kjøpt noe av litt høyere kvalitet? Helst modell tilpasset da.. Mvh
Dan Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Du kan jo dra på ditt lokale merkeverksted og bestille. Koster jo noen lapper da.
Fliid Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Leverte ikke Koed det før mon tro? Kanskje de har det enda...
Haug530D Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Bare vær obs på at hvis ikke bilen er 100% ren når du har trekket på at støv og dritt under der fungerer som sandpapir, vi får sånne trekk gjennom jobben pga mye sprøytemaling av båter, men det er nesten ingen som bruker de.
SSM Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 Fant noen på Carcover.com Dessuten er det ingen som setter bilen bort for vinteren når den er skitten! Har ikke noe lokalt merkeverksted, dessuten tror jeg at det er bedre kvalitet på Carcover sine trekk.
crom Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Si ifra om hvordan disse coverene er hvis du har bestillt...
crom Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Har nå selv bestillt fra www.coverdesign.ch, sier ifra om hvordan kvaliteten er når det dukker opp. (min 5 uker leveringstid :/)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå