Gå til innhold

Prøvekjøring i 2008 E92 BMW M3

sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

Typisk... Når man for en gangs skyld IKKE er ute å tar en kjøretur på kvelden, da er drømmebilen i nærheten. Så uflaks kan man ha :(

Jobber du på Bavaria siden du fikk prøve den? Hvorfor skal den videre? Synd det var våte veier i dag da :wink:

Synd den ikke var oppe i Sørlandsparken for en litt over en uke siden da jeg var der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en syk bil å kjøre. ikke sant? Fikk du gått inn på menyen og stillt inn alle de riktig programmene? Jeg turete ikke å kjøre så ille ille som man gjerne skulle gjøre.

Det var to grunner til det. Biln var ikke ferdig innkjørt og BMW norge har nå chip i bilen så de hele tiden vet hvor bilen befinner seg samt at de vet hvor fort den beveger seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kamerat som jobber på Bavaria på verkstedet, som fikk låne den. Jeg fikk bare testa den så vidt selv, vi var full bil så skulle jeg prøvd den mye måtte jo alle prøve den. Så var nok igrunn best at han kjørte :)

Vi fikk stilt inn alt på M Sport Plus osv, tro alt som kunne aktiveres sto på :)

Den var helt rå å kjøre, gikk noe så sykt hehe :D

Håper ikke de fuglte med når vi kjørte den fort hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ikke er jeg som skal kjøpe bilen, sier ikke at dere ikke kan å kjøre å sånn, men ville ikke satt pris på at en gjeng ungdommer hadde kjørt min millionbil før meg.

Det har jeg og tenkt.. hehe.. ikke pga denne gjengen.

Men når BMW Norge er ferdig med den, tipper jeg minst 500 har prøvekjørt den. Og den vil nok være litt sliten, samt ikke brukt riktig til enhver tid. Bør selges billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...