sdfdsfds Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Nå har jeg å 4 kamerater vært ute å kjørt den nye M3en i 4-5 timer, fy faen å rått Bilder tatt med mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Gratulerer! Drømmer om det selv, men er nok lite mulighet for det... Har de fått den her i Kristiansand, eller måtte dere mot hovedstaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 De har hatt den noen dager i Kristiansand, vi har vært i byen en god stund idag. Dumt du ikke tok deg en tur innom Shell ikveld Den går med lastebil til Oslo i morra tidlig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Typisk... Når man for en gangs skyld IKKE er ute å tar en kjøretur på kvelden, da er drømmebilen i nærheten. Så uflaks kan man ha Jobber du på Bavaria siden du fikk prøve den? Hvorfor skal den videre? Synd det var våte veier i dag da Synd den ikke var oppe i Sørlandsparken for en litt over en uke siden da jeg var der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Haha akkurat samme bilen jeg lå bak til oslo for over en måned siden, tok bildet av den med mobben og skiltnr er likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det er en syk bil å kjøre. ikke sant? Fikk du gått inn på menyen og stillt inn alle de riktig programmene? Jeg turete ikke å kjøre så ille ille som man gjerne skulle gjøre. Det var to grunner til det. Biln var ikke ferdig innkjørt og BMW norge har nå chip i bilen så de hele tiden vet hvor bilen befinner seg samt at de vet hvor fort den beveger seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg har en kamerat som jobber på Bavaria på verkstedet, som fikk låne den. Jeg fikk bare testa den så vidt selv, vi var full bil så skulle jeg prøvd den mye måtte jo alle prøve den. Så var nok igrunn best at han kjørte Vi fikk stilt inn alt på M Sport Plus osv, tro alt som kunne aktiveres sto på Den var helt rå å kjøre, gikk noe så sykt hehe Håper ikke de fuglte med når vi kjørte den fort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Konge bil da Skulle gjærne ha prøvd en tur jeg å en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Glad det ikke er jeg som skal kjøpe bilen, sier ikke at dere ikke kan å kjøre å sånn, men ville ikke satt pris på at en gjeng ungdommer hadde kjørt min millionbil før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Glad det ikke er jeg som skal kjøpe bilen, sier ikke at dere ikke kan å kjøre å sånn, men ville ikke satt pris på at en gjeng ungdommer hadde kjørt min millionbil før meg. Det har jeg og tenkt.. hehe.. ikke pga denne gjengen. Men når BMW Norge er ferdig med den, tipper jeg minst 500 har prøvekjørt den. Og den vil nok være litt sliten, samt ikke brukt riktig til enhver tid. Bør selges billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Grattis!! Nå ble jeg sjalu kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Gratulerer drømmer om det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Dette er kriminelt! Heldiggriser hele gjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå