Anders_w Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 selger disse gamle elektriske recaro stolene! disse MÅ trekkes om. de er langt ifra pene i stoffet. men tenkte kanskje noen syntes det ville være kult å ha disse. kanskje i en 02? stolene ser litt mer tidsriktige ut for 02'n de ser litt for spesielle ut til at jeg vil kaste dem. gi meg skambud!! beklager dårlige bilder.. er tatt med mobil i skumring. hehe:D de har stått i en e30. å ser for meg ''orginal'' monterte ut.. men stolene trenger en liten ''restaurering''
Anders_w Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 tja.. har ingen som helst ide på verdi:) hehe.. gi meg bud bare:) he he.. bare ikke på under 500,-
Anders_w Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 nei det er det faktisk ikke.. hehe;) men de voldsomme sidestøttene i ryggen hjelper fælt. det føles utrolig nok meget støtt og godt å sitte i de. hehe.. de er helt sikkert fra midten av 80 tallet ville jeg tippe.. nostalgiske. hehe
Anders_w Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 det har jeg ingen ide om:) hvor er du fra? billigst og lettest er ve log hente... he he:)
janerik171187 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 kan gi deg 500 for de int? kan kanskje komme i helga her å hente evnt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå