gnmfr Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=23114 Noen som er intr i og bytte i e36 helst 318is er en 91mod som motor og drivverk har rullet 130000 (kan dokumentere dette) chasie har rullet 245tusen Kun vinterkjørt en halv vinter og det er ikke rust på bilen. Det som er gjort me bilen er 94leppe, clean plate mellom baklykter, sotete lykter, senket. originaldeler som lykter og fjærer følger med 4nye dekk og nye bremeseklosser foran. slærk i det ene lenkestaget foran men dette blir fikset. er vel en av få mr2er som nesten ikke bruker olje. Holder til i skien Mvh Kristoffer
///Martin Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Feil innlegg, feil bilmerke og feil forum!.. Men fornuftig overgang du har valgt....
Ballder Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Feil innlegg, feil bilmerke og feil forum!.. Men fornuftig overgang du har valgt.... Feil forum er det jo IKKE!! Han søker jo etter en BMW, og har denne og bytte bort.
Superbeetle Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Hvilken pris ville du satt på den ved evt salg da? hmm.....konvertere til toyota?
gnmfr Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 planen var 80000;) men bud motas jo;)
gnmfr Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 Artige biler, har kjørt mye MR2 Morsomste bilen jeg har kjørt:D
Eika Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 du som sto i krysset på herøya i går kveld 21:30 og purken sto forann deg og bruke sånn ca 5min over krysset mens de glodde så jævli atte man skulle tru de hadde fått øyene i presang samme dag? så ut som de skulle snu og kjøre etter deg når de hørte eksosen
gnmfr Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 du som sto i krysset på herøya i går kveld 21:30 og purken sto forann deg og bruke sånn ca 5min over krysset mens de glodde så jævli atte man skulle tru de hadde fått øyene i presang samme dag? så ut som de skulle snu og kjøre etter deg når de hørte eksosen nei var ikke det byttet til original eksos jeg hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå