ehrnst Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 kan jeg kjøre magnatec-oljen på min 318tds? Ser castrol anbefaler edge 0-40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg bruker alltid å kjøpe på mekonomen castrol 5w-40 magnatec . Det funker like bra heletia:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Skjønner ikke helt vitsen med det tilbudet til GS bildeler. Skal man bytte oljefilter, så bør man jo også bytte oljen og da holder det jo ikke med 1 liter! Lukter lokketilbud lang vei. Hvor ser du at man kan kjøpe max en liter!? Les igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tror nok alle har fått med seg at du kan kjøpe mer en 1 liter, men ganger du litersprisen med feks 5 ser du at Mekonomens tilbud på 5 liter er langt billiger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg ser ingen grunn til å betale 40,- mer pr liter for SLX kontra mobil1 5w-50. Kommer vel kanskje ann på hvilken motor du har da. Har kjørt på mobil1 på min bil i nesten 2 år og den tikka og klapra noe jævlig. Bytta til Castrol tws 10w 60 for litt siden og det ble jo som å få en ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Skjønner ikke helt vitsen med det tilbudet til GS bildeler. Skal man bytte oljefilter, så bør man jo også bytte oljen og da holder det jo ikke med 1 liter! Lukter lokketilbud lang vei. Hvor ser du at man kan kjøpe max en liter!? Les igjen. Hmm, har jeg sagt det da? Men hvem er det som går å kjøper 5x1 liter i steden for en stor "kanne" på flere liter når de skal skifte olja da? Lite økonomisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå