BMWJokke Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hei Jeg har sånne gule stygge pærer i tåkelysa mine.. jeg vil gjerne skifte de til noen xenonlook eller hvite ellernoe, kanskje fra biltema.. Noen som vet hva slags pærer som står i de lyktene? Og hvordan bytter jeg dem? Aldri gjort det på denne bilen før. hvordan tar jeg ut lyktene og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekn Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det er HB4 pærer som står i der. For å skifte tar du bare av dekselet rundt lykta og der e det ein skrue som du skrur ut så er heile lykta løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hmf, samme "problem" har jeg..! si ifra hvor du fant og hvordan det ble! ps: gammel-på-ene siden og -ny-på-andre-siden bilder er ofte en slager dersom du blir fornøyd med det nye valget av pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 okei tusen takk! PenguiN-: Skal se hvordan det blir Hvis jeg får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 nettopp bestilt meg HB4 pærer fra dioder.no 149 +frakt for 2 stk. Satser på dette blir bra!! Kan legge ut bilde når jeg får sett hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 i samme slengen anbefaler jg at du kjøper sånne park lys pærer oxo. kan fåes kjøpt hos www.dybviktrading.no. blir mye penere når allt lyser ordentlig hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 jeg kjøpte noen Philips Premium HB4 9006 PR pærer. har ikke satt de på enda, men noen som vet hvordan disse lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 jg har de på bilen nå. men syns ikke dem er no særlig. blir hvitere lys men langt ifra xenonlook.anbefaler å kjøpe parklys pære hos www.dybviktrading og hb4 hos www.nordlysimport.com. da blir det ordentlig hvitt lys og en anelse blaaskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Jeg kjøpte di blå parklyspærene til 99,- fra dybviktrading..ble mye hvitere lys (lyser ikke noe bedre, men mye finere farge!) di anbefales! Når det gjelder tåkelysene sliter jeg enda med fryktelig gult lys...xenon kit til tåkelysene er vel eneste utvei da ALT ser dårlig ut i forhold til di nye 6000K xenon pærene mine tipper jeg koster å være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 http://nordlys.brinkster.net/images/index3.html bestillte HB4 pærer derfra nå, kommer tilbake med update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G|zO Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 På ebay i USA får du komplett xenon kit til 522.- ink frakt til grøftelysa dine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Setter pris på tilbakemelding her, da også jeg "sliter" med gult lys i grøfte/tåke lysa mine. Hvite A/E med gule tåkelys er ikke så fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 si i fra hvordan de bærene fra nordlys er og hvor på ebay finner du det? link... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G|zO Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... Y.m238.lVI bestilte jeg fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 will do får i dag eller i morgen! (han sender gjerne pr brev med faktura = FLOTT!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå