bjalle Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 jeg må slenge inn et spørsmål her, mulig denne skulle vært i humørtråden men uansett; tenkte jeg skulle ta av felgene for å vaske dem skikkelig.Etter mye slitt med å jekke opp skrudde jeg av alle 5 boltene, men hjulet satt likevel dønn fast. Turte ikke å dra for mye i det, men det satt iallefall ganske hardt. Er de festet med noe annet også ? Noen bolter jeg ikke vet om ? Bare hatt biler hvor man skrur av muttere og hjulet kommer rett av. Følte meg ganske teit, få av hjulet skal liksom være lett. Det har bare festet seg litt i senteret,skru en mutter halvveis inn og slå på dekket bakfra med en liten slegge eller gummiklubbe,pass så du ikke treffer felgen,pleier også å løsne med noen skikkelige bakspark på dekket.
johjoa Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 Da var dekket løs! Det som måtte til var en splitternyy overgang i bolten... den takla trøkket som muttertrekkeren ga. PROBLEMET ER LØST Må du huske å montere dekkene i riktig kjørerettning nå da....!!! (intern) ..... æ har lært har fått på vinterhjulan med SPLITTER nye dekk i riktig retning :D
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 man bør og være obs på at stål mot aluminium IKKE er en bra kombinasjon. sitter som faen og aluminumen vil begynne å tære. så bruk skikkelige hjulbolter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå