Påsan Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tjohei.. Vurderer sterkt å bytte ut 318touringen min. ser på ett par alternativer her, diesel er ett must! Hva mener folk om 1serie, kontra 3serie? 118/120/318...? Prøve å ikke gå over 320tusen totalt.., vil ha så ny bil som mulig også, helst med garanti. Noen gode argumenter for hva en bør velge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Synnes 1 serien er stillig,litt greit med no nytt inne mellom å . 120 d er jo skikkelig sprek da,1 serie er vel litt lettere en 3 serie.. Men kommer helt ann på øye som ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Påsan Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hm ja... 118/120 er jo stor nok for meg. Liker baken på 1èrn og fronten på 3èrn.. , synd vi ikke kan kombinere dèt! he he. Prøvde den nye 118, bra krefter i den også, 143hk i den nå.. bare ett lite chip så tenker jeg det sparker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Fronten på 1 serien er jo sykt rå, men den MÅ ha m-sport pakken. Ellers er jo 1-serien en mer spennende bil en 3-serien. Ikke at jeg har noe i mot 3 serien da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselDog Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg fikk min 118d for 4 uker siden, og kan trygt anbefale denne!!! Jeg kjørte 318d i noen dager før det, og man merker godt at denne er tyngre, og ikke like presis i understellet, selv med sportsfjæring. Fronten kan man justere litt med "eyebrows" hvis ønskelig Sammen med M-pakken blir den da passe aggresiv!! http://www.babybmw.net/forum/garage.php ... age_id=140 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ivertfall i oslo virker det som 1-serien er nye folkebilen Sånn sett kanskje jeg ville tatt en ny 3-serie i forhold. Men, liker absolutt utseende på 1-serien, spesielt coupen, men den er kanskje ikke lansert her til lands? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 120d med 163hk i dag eller den nye med 177hk Tror det går relativt godt unna da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Jeg prøvde en 120d i helgen, med 177 hk og 350 nm. Sprek bil, dro godt og fin å kjøre. Denne hadde m-pakken og var hvit, kunne lett tatt en sånn. Morsom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Ville gått for 118D Le mans blå med M pakke, ritig motor til denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselDog Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Ville gått for 118D Le mans blå med M pakke, ritig motor til denne bilen. Enig!! spesielt med tanke på pris, men den tåler elegant litt mer trøkk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselDog Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 En annen ting jeg ville tenke på for "tråd starter" er annenhånds verdi. Jeg tror 122/163Hk alternativene vil falle godt på sikt, nå som de andre er på plass, så om du har mulighet ville jeg gått for den nye 2L aluminiums dieselen som jeg har. Tror nok den holder seg bedre i pris, pluss den veier ca. det samme som en bensin motor, m.a.o. ingen tung "snute". Sist men ikke minst!! Skal du kjøpe brukt, sørg for å kjøpe en 2007 Facelift da interiøret ble betraktlig oppgradert i finnish i forhold til de eldre. Mrk. jeg tenker 1serie nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå