Kenny_ Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Pen 320i coupe 95 mod selges. Automat Km: 153555km Eu godkjent til april 2009 A/C Sports ratt Del skinn med sportseter. Liten kjørekomputer med temp. og klokke/dato Er med orginale E46 M felger, 18" 225/40 dekk foran og 18" 255/35 dekk bak. Nye dekk for ca 1.5 måned siden. Vinter, 16" orginale E46 coupe felger med Continental dekk som er brukt litt over 1 sesong. Sony cd spiller med samme lysfarge som resten av knapper/lys i bilen. m3 hekkinnsats i orginal fanger bak. Har eid bilen siden april 2006, og har hatt 2 olje skift siden den gang. Jeg har også byttet alle bremseskriver og klosser i sommer. *SOLGT* Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11479916 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ser ut som en meget pen og ryddig bil, De vokser heller ikke på trær med den km. lenger heller. Men alikevel så synes jeg prisen var litt i overkant stiv. Men uansett lykke til med salget. Hva har du i siktet for neste bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Takk for det. Jeg har mulig tatt litt hardt i prisen. Men jeg har noen par tusen som kan prutes ved rask handel. Er mye bil for pengene. Nye sommer dekk, nesten nye vinterdekk. Nye bremser (stått på i 3000km) Tar min tredje olje service på 1,5år snart. Lenge til eu godkjenning osv. Vel, blir nok en mondeo. Bil forandlerne er fulle av de, så jeg selger ikke bilen så billig at jeg må betale meg ut av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Bumper denne her. Seriøse bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg