Gå til innhold

min nye 316

snipp
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Da har jeg endelig kjøpt meg min første bil:D Ble en 316 compact.

Er ikke den sprekaste bilen i verden, men tenkte jeg skulle ha den i noen år:D Den er jo ganske økonomisk.

316ief9.jpg

har tenkt til å sette på:

-Nye felger 17" eller 18"

-Angel eyes

-Effektanlegg

-Powerfilter

-Kjøpe et bra anlegg(bruke ca 20k)

-Kanskje kjøpe en liten spoiler og en m3 fanger.

Så lurte jeg på om dere har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få bilen min litt finere.

Noen som vet om noen bra sider hvor man kan handle fra?

Tenkte jeg skulle handle fra:

http://www.motortechnik.no/

http://www.streetdesign.no/

Noen som har noen erfaringer med de sidene eller burde jeg velge noen andre sider?

Mvh

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei motor dette,billig å kjøre med å billig forsikring :)

Du tenker å sette på Angel eyes da vill jeg gått for et bra merke (Hella) koster litt men! Du slipper masse problemer som å mista ringene i lysa som du gjør på mange av di billige merkene!

Her blir det riktig med M fanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :)

Compact med full m-tech er utrolig pent!! Når det gjelder e36 så er vel ikke compact like populær som f.eks coupe, men tror ikke jeg hadde stusset mye på å bytte hvis jeg fant en strøken compact. Men de er nødt å ha m-tech.. :wink:

Jeg betaler ca 8000 for delkasko på min 316, hadde tidl fullkasko til 15800kr... syntes da ikke det er så billig jeg.. 30% bonus, fører under 23, 20000km i kjørelengde, 8000 i egenandel hos gjensidige.. hmrf :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sjekket ut scmiedmann.no, gsbildeler, koed.dk selv.. Prisene varierer veldig utifra om du skal ha orginale deler el ikke.. Schmiedmann selger org m3 fanger for ca 4600kr og sideskjørt for 4200kr, men uorg kan du få begge deler i et sett for 4600. Tror dette skal være grei kvalitet på også.. I tillegg må du ha leppe under fronten, bakfanger, lister på sidene og lykter..

Bare styr unna M3 fangere til 1399 ol på bsbildeler :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...