Bare_egil Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hei, hva er sjangsene for å slippe å betale parkeringsbot? Fikk det i kl 19.00. Har en plass hvor jeg har kort for å stå. Dette kortet gjelder fra 2007/2008. Han som har gitt meg denne boten har klart å ikke se dette kortet og gitt med en bot på 600kr. Har stått på denne p-plassen siden jeg 2006(da med ett annet kort) men samme sted i bilen..Tok bilde før jeg satt meg inn i bilen, og ja det skal mye til å ikke klare å se dette kortet...Har sendt inn en skriftlig klage til carpark nå, noen som har noen erfaringer med hvordan dette evt løser seg...slenger ved "beviset" mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Om du har gyldig parkeringsbevis er det bare å kjøre på helt til du får slippe boten. Jeg hadde hvertfall ikke gitt meg på det. Har hatt et par skikkelige diskusjoner med disse parkeringsselskapene og det har endt med at de slettet boten/bøtene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 har du stått lovlig er boten uberettiget. Jeg står også på en plass der vi må ha såkalt sonekort. Og dette kortet koster for bedrifter 1800 i måneden(!) Jeg kjøpte derfor aldri kortet men bruker park-plass selvom. Har på 3 år fått 3stk bøter a 300,- ..bare en liten digresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Da er det helt klart en feil fra dem! Du har jo bilde av det oxo. Stå på ditt det er det eneste som er riktig å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 har du stått lovlig er boten uberettiget.Jeg står også på en plass der vi må ha såkalt sonekort. Og dette kortet koster for bedrifter 1800 i måneden(!) Jeg kjøpte derfor aldri kortet men bruker park-plass selvom. Har på 3 år fått 3stk bøter a 300,- ..bare en liten digresjon. såpass ja.. Nei, jeg har fått dette kortet fordi vi sponser de som eier parkeringsplassen.. Så står der gratis..Har gjort det nå i en god stund. Så plustselig får jeg bot.. Når man har sånn kort også så regner man jo med at man får beskjed om det skjer noen endring osv...men har ikke fått noe info om dette... Er utrolig kjedelig...selv om det ikke er allverden med penger.... Men men...kjedelig utgift når man står riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Om du har gyldig parkeringsbevis er det bare å kjøre på helt til du får slippe boten. Jeg hadde hvertfall ikke gitt meg på det. Har hatt et par skikkelige diskusjoner med disse parkeringsselskapene og det har endt med at de slettet boten/bøtene.'skal ringe inn i morgen å snakke med dem...så regner med at jeg slipper den bota..selv står ikke bilen på meg, men jeg er bruker av den...kjipe penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 en faren min kjente nede i england slo ned en parkeringsvakt med en bananklase en gang. sikkert fler som har blitt frista til å ty til vold. deriblandt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Da er det helt klart en feil fra dem! Du har jo bilde av det oxo. Stå på ditt det er det eneste som er riktig å. første jeg tenkte var at siden jeg står på riktig plass og gyldig kort at jeg skulle ha bevis. Så blei ett bilde med mobilen...han parkeringsvakta må ha vært blind... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 en faren min kjente nede i england slo ned en parkeringsvakt med en bananklase en gang. sikkert fler som har blitt frista til å ty til vold. deriblandt meg hehe, å ty til vold driver jeg ikke med..hehe, de gjør jo forsåvidt bare jobben sin. Men når de først gjør det så syns jeg ikke at det er for mye å be om at de bruker øya litt bedre.. Greit det var mørkt så det hadde kanskje vært en ide med lommelykt eller lignende når de er på jobb om kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 en faren min kjente nede i england slo ned en parkeringsvakt med en bananklase en gang. sikkert fler som har blitt frista til å ty til vold. deriblandt meg jeg også har gjort dette "noen ganger"!! har tatt vare på "klasene" som suvernier jeg å det begynner å bli en del! anbefaler dette på det sterkeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Bare å krangle til de gir seg, men det bildet duger nok ikke som et fullverdig bevis, kortet kunne du lagt der etter du fikk bota.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 For håpe det ordner seg. Gi gjerne tilbake melding åssen det gikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Du må skrive skriftlig klage fort som faen da de har kort klagefrist. Jeg har fått noen bøter jeg ikke skulle ha fått som jeg så har klaget på. Da har jeg seff fått svar tilbake med at klagefristen er ute. Forbannad møk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Privat eide selskap skal du ikke betale boten til om den et gitt ut feil. tror jeg leste en gang.. mens fylkelig drevet selskap skulle man betale.. Husker ikke helt hvor jeg leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Står om det i siste Motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå