Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Kommer disse med sånn ledningskitt? og hvordan er det med mom's å sånn, betaler jeg når jeg får lyktene eller kommer det regning senere, hvor lang tid tar det i såfall fr jeg får regningen i posten?
gemiz Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 det tok ca 2-3 uker før jeg fikk regning av TNT, som fortoller de for deg. Og jeg kjøpte til min 96mod 523 og det va smakk på. Følgte med ledninger der det ikke var likt. Men jeg hadde med xenon til min, og da tror jeg de hadde noe anderledes ledninger. Men send mail til dem og spør hvilke du skal ha så du ikke får feil.
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Ingen som vet om det følger med sånne ledninger på vanlige Facelift lyktene til Koed?
Haug530D Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 Det må da være andre som har bestillt Facelift lykter til E39 som vet om den ledningssatsen følger med?
bjalle Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Alt du trenger følger med i esken så lenge det er hella lys.overganger for ledninger og bruksanvisning for montering.
Haug530D Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Alt du trenger følger med i esken så lenge det er hella lys.overganger for ledninger og bruksanvisning for montering. Ok, takker for det, da får jeg se om jeg ikke kjøper meg noen Facelift lykter da, tenkte å bygge om til Xenon men vet ikke helt ennda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå