KBF Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har gått å tenktl itt på dette med å skaffe meg litt mer multimedia stasj i bilen min. Har funnet noen systemer, skjermer etc. som bruker to DIN rammer. Så da er det store spørsmålet, er det mulig å bygge om til dobbel DIN i en E39?? Har ikke tatt ut den org. spilleren som står i nå, er vel kanskje litt redd for å ødelegge noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Tror det er plass! men må nok noe modding til ja! kan bli trangt med alle kablene bak der da men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Det var de jeg tenkte på også. Har som sagt ikke sett hvordan det ser ut. Tror jeg skal ta ut spilleren som står i nå, se og måle litt Kanskje det blir et lite prosjekt med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hvorfor ikke gå for orginal 16*9 nav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Tror det er plass! men må nok noe modding til ja! kan bli trangt med alle kablene bak der da men! Trangt? det er da meget bra plass baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvorfor ikke gå for orginal 16*9 nav Vel, har tenkt på denne også. Men det koster bra mye å kjøpe alle komponentene som trengs. Denne løsningen med orginal 16*9 navi ser da seff best ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 hvis du monterer inn dobbel din, må du modifisere varmeapparat boksen. det er ikke nok "dybde" til å få inn en dobbel din spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Monterer min skjerm oppå dashen jeg Noen som vet hvor jeg tyvlåner strøm til skjermen? skal ha fm-mod. tror det blir bra skal ha slaveskjermer bak så en som hadde det, og måtte bare ha d:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå