Gå til innhold

Noen som kjenner til denne E30 325?

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på denne.

Tror nok lite rust er en sannhet med modifikasjoner. Når jeg så på den var det ivertfall godt med rust ved høyre hjulbue bak inni bagasjerommet.

Det var rust i ene framskjermen og masse smårust rundt omkring.

Det er sprekk i støtfangeren forran i høyre hjørne.

Motoren ble byttet rett før han solgte bilen, giroverføringen var bra, interiøret var helt og pent, utenom litt striper i skinnet på førerstolen.

Bilen kasta seg mot venstre når jeg slapp rattet og bremsa, men det er gjerne fordi han hadde senket den 70 mm forran uten forstillingskontroll.

Senkesettet som står på den er FK fra koed. høydejusterbart bak, 60mm fjærer og senkeskåler forran. Tror det var FK dempere også.

Tror det ligger en tråd om bilen på bilforumet.no. Han kaller seg for "set" der.

Jeg tviler litt på at det er bilen på bildet som blir solgt.

Står 87 modell i annonsa, den på bildet er 89 modell. Står også at det er en 2-dørt coupe. På bildet har den 4 dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Da var ikke den bilen aktuell lenger :wink: Sendte han en mld, men fikk ikke noe svar så... Syntes egentlig bilen så litt for fin ut til den prisen, samt med såpass grei km. Har ikke kjennskap til forskjellene på en 87 og en 89-mod da jeg stort sett bare kjenner E36. Reagerte mest på at han annonserer med 2-dørs og at det da er bilde av en 4-dørs...

Men takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...