Gå til innhold

topp til m20b25 m ppf dobble race ventil fjærer helge tilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er de dobble race fjærene fra ppf.

er det med retainere også? er kun topp jeg behøver og race fjærer, kam osv behøver jeg ikke.

du hører fra meg på pm

Skrevet
det er de dobble race fjærene fra ppf.

er det med retainere også? er kun topp jeg behøver og race fjærer, kam osv behøver jeg ikke.

du hører fra meg på pm

ikke retenere nei

Skrevet
det skiller ikke så mye nei. og det med at lufta får støre hastighet stemmer iallefall på sugemotor.

men det et fett. jeg skal ha 3000kr for alt og det er mindre en ventilfjærene koster. og de er nye.

sånne kjenner en som og kameraten min osv komentarer t ser ikke jeg som på god info.

fin en anna salgs tråd og ødeleg

Du får spørre Henning Engen på www.bmwpower.no da..

han har jo brukt fabriks ny orginal bmw topp skriver han jo på sia si

Ja, han tok jo til fornuft og bytta ut AMC-toppen han hadde.

denne toppen kan jeg være inntr i!hvilken type race fjærer der dette? mye brukt? kjører med en ny amc topp på min selv.

engen fikk vel ut 385hk på 1.5bar, så vidt jeg husker har "stian329" samme topp som har bremset over 500hk på samme trykk.

skal bli artig å se hva min yter på m20b23

la ved et bar bilder av min amc som er skikkelig bearbeidet..

eksosportAMC.jpg?t=1192963888

overblikkAMC.jpg?t=1192963987

inportAMC.jpg?t=1192964076

Kan ikke sammenliknes da Stian sin er en 2.9l og Hennings er 2.5l, Stian leverte vel sin til EBB som også kom til den konklusjon at den måtte portes dritten ut av før den ble bra.

Skrevet

stian har ikke bremset etter EBB portet han vel..

det har ikke jeg heller, eneste eg vet er at disse toppene takler juling og varmkjøring bra uten å ta skade av det, :lol: usveist vel å merke.

uansett ska ikke jeg ødelegge hans salgstråd, grei topp til meg med "kjekke" løftere som jeg behøver til ok pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...