Gå til innhold

noen som er gode på å kjenne igjen felger ?

dj_maz
 Share

Anbefalte innlegg

hvis dere trykker på bildet av bilen slik at dere får det i full størrelse så er det en logo på dem.. er ganske sikker på at det ikke er bbs tror nok ikke det er works felgene heller.. de er i hvertfall feite.. vil ha de på caben min :) er akkuratt sånne felger jeg ser etter.. å siden de er bildet på en e30 så åmå de jo produsere noen som passer til bilen min, rezax felgene får man bare i 5 bolt :( synes det er så vanskelig å finne slike felger i 4 bolt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja siden jeg først spør om felger.. så åkan jeg jo kansje høre om det er noen felger dere kan anbefalle til bilen min ? må være felger som kan finnes i 4x108.. orginale størrelser er: 4x100 - nav:57 - bolte 12x1,5 - original ET: 37

bilen ser slik ut nå

Bilde023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere trykker på bildet av bilen slik at dere får det i full størrelse så er det en logo på dem.. er ganske sikker på at det ikke er bbs tror nok ikke det er works felgene heller.. de er i hvertfall feite.. vil ha de på caben min :) er akkuratt sånne felger jeg ser etter.. å siden de er bildet på en e30 så åmå de jo produsere noen som passer til bilen min, rezax felgene får man bare i 5 bolt :( synes det er så vanskelig å finne slike felger i 4 bolt :(

Dette stemmer nok ikke helt. Rezax felgene får man i 4 bolt også. Jeg er 99% sikker på at det er Works Rezax II felger det er snakk om..

Skal ligge bilder på http://www.felgen-garage.de/ av en sort E30 med Works Rezax II i 18" og 4 bolt..

13401Rezax5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Works felgene er desverre grisedyre. Jeg skulle imidlertid kjøpe disse felgene til en E30 jeg hadde på hånd, men pga. prisen kontaktet jeg flere firmaer og ett firma kunne skaffe disse som replica. Bigwheels kunne love meg disse felgene og at de ville komme i butikken i Feb. mnd engang (dette var i 2006) og at de ville kontakte meg så fort de kom. Har ennå ikke hørt noe og syns det er useriøst. Fikk en person til å sende mail til dem vedr. felgene og da sa de til vedkommende at de ikke fikk felger. Når jeg sendte en mail senere ang. samme sak fikk jeg svar om at jeg måtte vente til nettsiden deres ble oppdatert. Jeg har ikke sjekket sidene deres etter det jeg opplevde som useriøsitet, men mulig de har oppdatert og fått inn disse felgene i Replica. Prisen jeg fikk på et sett med 18" lå på ca 12-13 000kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...