opasb Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Hei, har ett problem når det gjelder kjørelysa på bimmern. Jeg kan liksom ikke slå av kjørelysa. når jeg slår på tenninga så går lysene og på. kan ikke slå av dem så jeg bare har parklys på. var slik da jeg kjøpte den, noen forslag??
Aroid Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 det er lys bryteren din som gjør det. jeg bruker av og til på min bil at når jeg skal ha på parklys så kommer kjørelysene på. det er lys bryteren som gjør det.
Yngvejos Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Lyser nærlysene sammen med parklysene med bryteren i midterste posisjon?
Aroid Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Lyser nærlysene sammen med parklysene med bryteren i midterste posisjon? det virker sånn. siden at ikke han får bare ha prak lys på.
opasb Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Lyser nærlysene sammen med parklysene med bryteren i midterste posisjon? ja det gjør dem. virker som om det er konstant strøm til hovedlysene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå