caaatooo Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Her kommer litt detaljbilder for de som er interessert.. Bilen er ikke skinnende ren på bildene, og dere trenger ikke kommentere at motorrommet er grusomt skittent - det vet jeg utmerket godt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 peent bilen din er skitten hehe. (måtte bare) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg kan telle på en hånd de gangene bilen har vært skitten over natta de knappe 3 1/2 årene den har vært i mitt eie Har eksamen 4. desember, så det er ganske hektisk for tiden. Men etter den skal bilen få den vask, pleie og kjærlighet som den fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 SOLGT! ... Bilen ble solgt for en uke siden, og en ny, lykkelig eier cruiser allerede rundt i Fredrikstad i "min Pusi". Jeg håper, tror og vet vel egentlig at han blir fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 går doningen i fredrikstad nå? oj oj, får holde øynene åpne jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Ja, jeg synes du burde holde et øye åpent Men, jeg tror Tommy blir å passe godt på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 vel.. RH felgene er jo faktisk tøffere enn acs sine! =) Ikke helt enig, men RH'ene er en meget bra erstatning. Og så sparer man jo en del penger... Her er forøvrig et bilde av en touring med ac schnitzer 2: Jeg synes E39'n din var meget pen! Og valget av felger støtter jeg fullt ut. Honnør til fotografen også - flotte bilder! Original felgene er noe penere enn RH sine.. men RH sine duger de også og er mye mye billigere. Et par bilder fra min med "ekte" AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 ACS er veeeldig gromt ..men også veldig dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 ACS er veeeldig gromt ..men også veldig dyrt Jeg var grise heldig og fikk de for 6000 brukte. I tilegg var de nylakkerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 ACS er veeeldig gromt ..men også veldig dyrt Jeg var grise heldig og fikk de for 6000 brukte. I tilegg var de nylakkerte.. Det må trygt kunne kalles et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 ACS er veeeldig gromt ..men også veldig dyrt Jeg var grise heldig og fikk de for 6000 brukte. I tilegg var de nylakkerte.. Det må trygt kunne kalles et kupp Ja med tanke på at 1 stk ny felg koster 8657,- så var det ikke så verst nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 ACS er veeeldig gromt ..men også veldig dyrt Jeg var grise heldig og fikk de for 6000 brukte. I tilegg var de nylakkerte.. Det må trygt kunne kalles et kupp Ja med tanke på at 1 stk ny felg koster 8657,- så var det ikke så verst nei.. Hvilke nettsider er kurrante for å finne tak i brukte felger? Selv bruker jeg bare å søke på finn.no eller på autopower.se, vet ikke om flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Fant de jeg har på Finn.no, ellers er det en god del her på Bimmers og Autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Tråden om min nye bil: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=668763 Og denne tråden kan anses for lukket, med et siste bilde av meg og gammelbilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå