Gå til innhold

Hjelp! Enda en E34 er kjøpt inn..

chiller
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde jeg ikke hatt tilgang på større bil hadde jeg tatt ut interiøret her hjemme, satt i to slitte stoffseter, kjørt bort og bytta alt på plassen, og dumpa stoffsetene. Det tar 15 minutter å bytte seter i E34. Tak litt lenger. Dørsider og deksler kan vente til man er hjemme. Da er jo dessuten tollen et ikke-eksisterende problem.. :)

Er kanskje en tanke det også ja. Kunne jo vært hyggelig med en utenlandsstur.

Men er ikke sikker på om koed er stedet. Har sett mye billigere og bedre seter i sverige.

Bare innrøm det . Du har sett LYSET og funnet meningen med livet bak rattet i en BMW :lol:

Du kan låne varehenger av meg derom du skal hente interiør. Tror det blir trangt i stasjonsvogna.

Må skaffe meg BE-lappen og en bil med hengerfeste først ;)

jeg og en kompis satt inn M5 el stoler i hans 91 520i, det var bare plug and play!

under stolene så er det en skjøt i teppet, vipp opp teppet og det ligger det en stikker, plugg inn og det virker! selv sikringen satt i boksen! hehe :D

Det hørtes lovende ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skaffe meg BE-lappen og en bil med hengerfeste først ;).

Har du førerkort klasse B, kan du kjøre bil med tillatt totalvekt ikke over 3500 kg og med tilhenger med tillatt totalvekt ikke over 750kg.

Sitat Vegvesen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skaffe meg BE-lappen og en bil med hengerfeste først ;).

Har du førerkort klasse B, kan du kjøre bil med tillatt totalvekt ikke over 3500 kg og med tilhenger med tillatt totalvekt ikke over 750kg.

Sitat Vegvesen.no

Sant det. Da mangler jeg bare en trekkvogn. Tror kanskje jeg kan få låne hiluxen til en kompis. Si ifra hvis noen andre her inne trenger noe på koed da, så kan vi gjøre storinkjøp. Hyggelig å ha noen å dele fraktkostnader med, samt hvis noen blir med på turen ned =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste måten med bil er vel Langesund -Hirtshals -retur med Kystlink. De vraket ferga for en stund siden da de gunnstøtte men har muligens fikset den nå. Har brukt den flere ganger selv for blan delehenting hos Koed kombinert med Nürbugring kjøring + import av donorbiler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...