Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten kommentar:

Sitat: "foran er det jo veldig lett!" WTF??? Av de fire bilene jeg har skiftet dempere på så er E39 det verste hittil.

Skrevet

Jeg har senket e39 ,flere ganger først 50mm rundt hele,synes det ble for stivt og ukomfortabelt,prøvde 40\20 ett års tid og ble lei fordi jeg synes komfort ble viktigere,prøvde med bare 20mm foran og det var helt ok,men har endt opp med alt helt orginalt igen,vil heller ofre utseendet for komfort.Første gang jeg gjorde det brukte jeg en hel dag på jobben 12 timer,nå som jeg kan det går det drøyt 4 timer på jobben,sett av en hel kveld på internett og les alt du kommer over av senking på e39 så vil du spare mye tid,som sagt over er bytte foran en enkel jobb,av og på med fjærer er det som tar mest av tiden hvis du ikke har en proff fjærspenner.

Skrevet
Trodde alle e39 stv hadde luftfjæring bak jeg :?

Er ekstrautstyr på touring,tysk pris med dette inkludert på ny bil , EUR 1.380,- Fahrwerk: Elektronische-Dämpfer-Control (EDC)

Skrevet

Hørte i kveld at alle som Senshagen har tatt inn har dette. Ligger innunder 863 Europe dealer direktory.

Eller 220 self levling suspension

Skrevet

Foran tok det ca en time til sammen for begge sidene, hjemme i garasjen!Så det vil jeg karaktisere som veldig lett.

Men bak er jeg ikke blitt noe klokere. Jeg løsnet demperen for og få mer åpning til fjæren, men den er så lang, at noe mer må nok demonteres- ingen som har gjort det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...