Efen Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei, Jeg og noen kamerater drev og skulle sette opp anlegget mitt i dag, men så fant vi faen ikke ut hvor vi skulle ta å legge kabelen fra motorrommet og inn i bilen, hvor er det? eller noen som har noen andre alternativer som gjør at vi ikke ser kabla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Fjern plata som sitter under hanskerommet. Der sitter det en gummigjennomføring i torpedoveggen som du kan strekke gjennom. Kabelen vil komme ut i motorrommet bak og under batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 bedre kan du ikke få det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 takk, så der, men fant den ikke. Men sikkert bare jeg som sløva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 vist du ser fra innsiden av bilen så en det noe grått greier foran pluggen... noe isolasjons greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Det er også et lite felt som er ut som det er sveiset på en rund plate. LItt til venstre for der originalkablene går gjennom. Der kan du borre hull til kabelen. Godt med plass. Så ikke vær redd for å treffe på noe på den andre siden. Bare husk å tette godt etterpå. Ellers kan du starte fiskeoppdrett i bilen din etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som kan peke hvor det er?:S er ikke helt sikker på hvor, lurer på om det kanskje ikke er hull der bare på min bil? må jeg lage det? se bilder.... Under Hanskerom: Under Batteri: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 er jo 2stk gjennomføringer oppe ihøyrehjørne... deralle kablene går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 er det bare å borre opp der els? siden tror at kabelen min til batteriet fra forserkeren er for tjukk til å komme igjennom der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 silikonspraygjør underverker... skalikke være vits i å borre noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 borrer jo ikke hvis jeg ikke må får jeg kabelen igjennom, så borrer jeg seff ikke. Tenkte bare hvis ikke.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hightower Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Noen som har noen flotte tips til hvor man drar kabel fra front til bak? Åssen får du opp listene langs gølvet osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Listene er festet med klips, så du må ta i, men vær forsiktig, det er enkelt at klippsene knekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brestan Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Vist du tar ut batteriet og batteriholderen er det lettere og se den muffen. skal ligge rett under der batteriet var. det er en svart tett plastik ring på ca 7 cm med plastikk nupper som du skjerer av så det blir hull og trer kabelen gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå