Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[ Bilde ]

eneste som mangler her er vipp på takluka :P tatt dissa bildene på glattkjøringsbanen?

Måtte du minne meg på det!? Tror du ikke jeg så det selv, men som alle andre E36er, fungerer den bare når den vil, så fikk den ikke til å vippe :/

Eos 450d funker bra hos meg, savner dog mer MPX og raskere bildefrekvens, ellers skal jeg ikke klage :-) Autofokusen er litt treg også syntes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autofokusen er treg ja, så er ikke noe særlig å bruke til hastighetsbilder... har et sigma 70-300mm-objektiv, fungerer greit, men fokusen sliter litt mellom kamera og objektiv også :/ men så er det jo nesten 6 år gammel da :P når jeg tenker meg om så tror jeg det kanskje er 400d jeg har også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

JA! Da kjøpte jeg meg nytt kamera! Canon EOS 7D! :-)

Kommer i Posten i morgen tenker jeg :-)

Ellers, så blir bilen satt til lagring allerede nå mest sannsynlig. Flytter fra huset, så må ha den bort en stund :-/

Synd å ikke kunne gå ut i garasjen og SMILE bredt hver gang jeg må ut med søpla etc... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Da kjøpte jeg meg nytt kamera! Canon EOS 7D! :-)

Kommer i Posten i morgen tenker jeg :-)

Ellers, så blir bilen satt til lagring allerede nå mest sannsynlig. Flytter fra huset, så må ha den bort en stund :-/

Synd å ikke kunne gå ut i garasjen og SMILE bredt hver gang jeg må ut med søpla etc... :-(

Min far kjøpte seg nettopp dette kameraet! har så vidt fått lekt med det, men det er råbra! :D Gøy å lage film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, den står alltid på vipp igrunn :P Gjorde det bare ikke etter at jeg polerte den ^^

Så forbanna blank den kanten på felga dine er! Hvordan har du fått det til så bra? Mine har masse riper etter pussepapir. Sykt blank bil også ;)

Har bare pusset masse :-) MAAASSSSEEEE!!! men de skal taes igjen til våren :-)

Takk for det SondreLM :-) Hyggelig å høre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...