Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Behold bilen og kjøp en S50B32 som du sier. Nå vet du hvertfall hvor god stand bilen er i, det vet du ikke hvis du kjøper en ny.

Siste bildet var utrolig kult btw! :)

Eller hvor dårlig stand, men hva som må fikses? :P Hehe.

Ja, blir til å bytte motor, men må spare siden foto og bil som hobby er litt dyrt på studentlønn XD

Takk for det :-)

Takk Mr Ellingsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har seriøst finni en deilig farge på de felga :applause: God til å ta bilder å, de to siste var seriøst bra :)

Hehe, takk for det :-) Ja, har vært mye prøving og feiling :P

Har gått fra et Canon 450D til et 7D, og det passer min bildestil veldig bra ^^

Bare synd bilen var så støvete! Stått på en låve i 2 måneder, for så å bli flyttet 20 km til en garasje den skal være i, i vinter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har seriøst finni en deilig farge på de felga :applause: God til å ta bilder å, de to siste var seriøst bra :)

Hehe, takk for det :-) Ja, har vært mye prøving og feiling :P

Har gått fra et Canon 450D til et 7D, og det passer min bildestil veldig bra ^^

Bare synd bilen var så støvete! Stått på en låve i 2 måneder, for så å bli flyttet 20 km til en garasje den skal være i, i vinter :-)

Åja, så du har litt gromt utstyr da :) hva for blender, lukker osv brukte du på de to siste a? det nest siste er helt krem 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stativ da jeg bare flyttet bilen, så brukte f5.6, iso 640, lukker var vel rundt 1/20s :P Det er "litt" sent for å ta bilde uten stativ :P Og når man har mørk bil må man overeksponere himmelen veldig. så mye tid gikk til å hente litt detaljer rundtforbi i CS6 :-)

Tok 6-7 bilder, så jeg iaf skulle få et klart :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra blei dem i hvertfall! tipper du er et par hakk råere enn meg i PS ;) men har du ikke hatt denne i maange år bå? blir ikke de slappe 150 hestene kjedlig? syns M3'n ikke er spesielt sprek en gang etter å ha eid Cossie. Dvil tru du er gammal nok til å ha jobba opp no penger å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt den hele 600km i HELE år :P Starter den ofte og lar den gå varm, men har arbeidsbil og studerer ingeniør i Grimstad, så tiden blir fylt opp fort av jobb og skole XD

Neste år, om alt blir greit mtp jobb, ferdig på skolen etc, blir det hus/leilighet og muligens spare opp penger til å kjøre bilen til Polen for å konvertere den til M3 :-D

150 hk er sprekt når man er vandt til å kjøre primera og transporter uten turbo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...