///Mysild Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Lenge siden det har skjedd noe med den bilen din nå føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Dæven, der var denne tråden runda 100 sider gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Lenge siden det har skjedd noe med den bilen din nå føler jeg er vel ikke så mye mer som kan skje for tia heller da dr_s, ja, hehe... tia går fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 vel, det er da man etterhvert må selge bilen for å starte på noe nytt eller så begynner man med bur og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 vel, det er da man etterhvert må selge bilen for å starte på noe nytt eller så begynner man med bur og sånn... hehe.... ja, mulig det får vel kanksje sette i ny motor og sånt etterhvert, for salg er uaktuelt ATM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 1. Lakke felger 2. Polere bilen 3. Vokse Bilen 4. Demontere bilen under og lakkere/tectylere på nytt 5. Bytte alt av slitedeler 6. Bytte Olje på kasse, diff 7. Bytte Bremsevæske 8. Bytte Frostvæske 9. Rense bilen innvendig 10. Bygge Anlegg 11. Modde innvendig belysning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 1. Lakke felger skal gjøres 2. Polere bilen skal gjøres 3. Vokse Bilen skal gjøres 4. Demontere bilen under og lakkere/tectylere på nytt er ganske bra 5. Bytte alt av slitedeler skal bytte noen foran, selv om alt er byttet fra før 6. Bytte Olje på kasse, diff kan være lurt 7. Bytte Bremsevæske skal gjøres handlet inn 8. Bytte Frostvæske gjort 9. Rense bilen innvendig alltid rent 10. Bygge Anlegg uaktuelt! 11. Modde innvendig belysning uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Hvorfor er Bygge Anlegg uaktuelt`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 1. Lakke felger2. Polere bilen 3. Vokse Bilen 4. Demontere bilen under og lakkere/tectylere på nytt 5. Bytte alt av slitedeler 6. Bytte Olje på kasse, diff 7. Bytte Bremsevæske 8. Bytte Frostvæske 9. Rense bilen innvendig 10. Bygge Anlegg 11. Modde innvendig belysning 1. Bytte til stålfelger og kromspinners-kapsler 2. Cobra girkule 3. Montere scoop på panser 4. Karbonlook vinduspussere 5. M3 emblem på bakluka 6. Svære tribals i krom på sida 7. Krom M3 speil 8. 4 stk 3" rør bak 9. Montere Rieger vinge i alu 10. Legge opp rødt horelys inni og under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Dr_S? Burde du ikke poste planene dine i din egen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Vi skal ha to like biler! Skal rule hele Gatebil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 1. Bytte til stålfelger og kromspinners-kapsler 2. Cobra girkule 3. Montere scoop på panser 4. Karbonlook vinduspussere 5. M3 emblem på bakluka 6. Svære tribals i krom på sida 7. Krom M3 speil 8. 4 stk 3" rør bak 9. Montere Rieger vinge i alu 10. Legge opp rødt horelys inni og under bilen hvorfor ser jeg for meg din bil når jeg leser denne listen.... hmmm er egentlig kommet over den tiden hvor bagasjen skal fylles med anlegg. er igrunn glad for at det ikke er noe der spesielt i disse glade vinterkveldene så der kan jeg forstå mysild.. men snø-kamo hjulene sliter jeg litt med edit: så ikke dr s sin siste der... men men... bekreftet mistanken min iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Nå tenkte ikke jeg på å fylle bagasjerommet, men er lov å bytte ut nokia høytalerne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Hvorfor er Bygge Anlegg uaktuelt`? frodi jeg ikke intreserer meg så veldig for lyd... har hatt 1 å med subb, det holdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå