///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Genial jekk det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 jepp... må vel ut å kanksje prøe den litt i morra... må snart sette på vinterdekkene da de andre snart skal til lakkering... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Skal du lakke om felgene? samme fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 For og si det sånn, lakkering av de felgene er et MUST Så jo ikke ut i måneskinn, og da er jeg mild i uttalelsen.. Kunne jo trekt dem i kanin skinn ^^ Ha-haaa . . . (intern, hvis du i det hele tatt skjønte bergsprekken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 For og si det sånn, lakkering av de felgene er et MUST Så jo ikke ut i måneskinn, og da er jeg mild i uttalelsen.. Kunne jo trekt dem i kanin skinn ^^ Ha-haaa . . . (intern, hvis du i det hele tatt skjønte bergsprekken) hater at kanten er så stygg... det plager meg... hehe... MÅ lakke de... får det billig uansett så øy, ikke diss hvitfargen haha! "sommerharepels" hadde kanskje vært fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Jajaja.. Bare sørg for at du har nok dekk igjen til HELE sommern nå da før du lakker de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 ja seff... de gamle dekkene var 3 år gamle hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 jepp... må vel ut å kanksje prøe den litt i morra... må snart sette på vinterdekkene da de andre snart skal til lakkering... hehe... åhhh Hehe Noen som sliter med å ikke ha vinterføre ennå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hater standarjekkene.... blir bare rot... Ikke kødd a' Har en 2x4 liggende sammen med jekken min jeg, som jeg kjører opp på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hater at kanten er så stygg... det plager meg... hehe... MÅ lakke de... får det billig uansett så øy, ikke diss hvitfargen haha! "sommerharepels" hadde kanskje vært fint? Blir bra med noen lag med lakk vettu! Er jo det eneste som trekker bilen ned utseendemessig utvendig.. Mye må du betale for lakkering da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 ikke noe snø her nei hehe... ja, off, 2-4 er får lavt for min del, må ha vedkubber hehe mhm... hater de kantene... hehe... vet ikke... ikke mer enn 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen. Hadde fk jekk lignenes denne til salgs på bsbildeler.no der det står ryddesalg, tror det var 900,- for den nå.. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... nr=FKTO501 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 vet ikke... ikke mer enn 1000 Inkl nedpussing?! Kan vi være venner? bbs´ene mine trenger en puss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå