Spinx Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Hjelper lite med kule skilter visst bilen ikke ser ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Men det har ikke Sondre noen problemer med hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 DJ > ST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Syns faktisk det er best med 325 til slutt.. hvertfall når du har en Haha, har du også det? Er ganske kult det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hjelper lite med kule skilter visst bilen ikke ser ut:P derfor du har pp? ^^ DJ > ST hmmm... å nei du... DJ er for fagg0ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 ettersom du kjører black/hvite style med rishjul så burde du fått et helt hvit skilt og en ren svart skiltplate... for å være helt ærlig finner jeg ikke ST interessant er plass... har hatt 2 biler med ST, men er grisekjedelig. men sånn er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 ettersom du kjører black/hvite style med rishjul så burde du fått et helt hvit skilt og en ren svart skiltplate...for å være helt ærlig finner jeg ikke ST interessant er plass... har hatt 2 biler med ST, men er grisekjedelig. men sånn er det.. den skjønte jeg ikke... skiltet er jo hvit og ja, ha vurdert å lakke skiltplata... haha... hadde du hatt DK feks så hadde jo det vært noe annet i bærgen... sant? men siden ST er så vanlig der, er det jo ikke noe moro for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Tror ikke en Donkey Kong registrering hadde vært rått, men hver sin smak. du har flagg... mente den typen uten flagg... hadde gått mer i ett med bilen din... samt en skiltplate uten skriblerier over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Tror ikke en Donkey Kong registrering hadde vært rått, men hver sin smak. du har flagg... mente den typen uten flagg... hadde gått mer i ett med bilen din... samt en skiltplate uten skriblerier over... joa, men kunne ikke få det på det tidspunktet jeg kjøpte nye skilt... for å ha et som var "skakt" var uaktuelt som sagt, har vurdert å lakke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 så om man skal skille seg ut i mengden her, så må man ha ST skilter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 så om man skal skille seg ut i mengden her, så må man ha ST skilter! nei, men man må ikke ha PP, PX eller PN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Syns faktisk det er best med 325 til slutt.. hvertfall når du har en Haha, har du også det? Er ganske kult det ja Har du også det? rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Siden dere er inn på skilter; bilen til pappa har bursdagen min (dd.mm.yy) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Siden dere er inn på skilter; bilen til pappa har bursdagen min (dd.mm.yy) Da har han et tall for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Siden dere er inn på skilter; bilen til pappa har bursdagen min (dd.mm.yy) hum? åssen går det an? 5 tall i skilt og 6 tall i bursdag... med mindre du ikke har med en evt 0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå