///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Kan du ikke bare ta mine da? Tenker jeg dropper AE hehe... gjør nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 For en møkkabil du har Klokka kan du evnt kjøpe av noen andre. Senkeskålene blir bare sånn uten den ekstra skiva oppi. Lakk kommer jo snart uansett.Xenon-kitet som skal byttes tar vel ca 20min å ordne, felgene har vært stygge siden dekkene ble lagt på. Er vel bare bærearmen og AE som er nytt, så kan jo ikke være så galt akkurat!? ikke når han da skylder meg penger! har den ekstra skiva oppi, men den er skakk i hullet så den treffer kanten... joa, men må jo fortsatt VENTE på at noe skal skje... nja, må bytte ballaster og alt dritet, må av med fangere og alt felgene, ja, men er jo et irritasjonsmoment og det fordømte dørtrekket også... jaja... får vel bare drite i å vise bilen framover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Senkeskålene har du hatt på bilen i langt over et halvt år... At ting måtte omlakkeres har du visst siden i høst, og bilen har stått i garasjen siden i høst Null stress å ta av fangeren da, bare et par muttere og en hau med skruer i hjulbuene og under hehe Dørtrekket har vært slik så lenge jeg har kjent deg (halvannet år!?), så ingen grunn til å bli irritert over det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 jo, hehe... har en dårlig dag lyden kom etter demperbyttet, og har bare blitt værre og værre... men finner vel ut av noe... det viktigste er bare å få bytta diffen nå... men må jo vente på den . . . . du da? blir det noe ny bil på deg snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Så så... Er likevel råere og i bedre stand enn det meste av E36 som ruller rundt på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Så så... Er likevel råere og i bedre stand enn det meste av E36 som ruller rundt på veiene er noen som er mer nøye enn andre... men alt er nok fikset til concoursen uansett... så bør vel klare en måned med litt halv bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Vet åssen du har det.. Men du er alltid lys i tunellen.. Og nei lars.. Om den ikke er strøken er den jo bare en i mengden.. Dessuten er fallhøyden stor da den fremstår som perfekt på bildene.. Slapp av.. Dette får du til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Bare å kjøpe en ny diff av noen andre i stedetfor. En sperrediff kan altids selges videre vettu Blir nok ikke noen ny bil på meg med det først. Har en liten drøm om noe skikkelig sprekt noe (M3/M5), men den tid den sorg/glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Vet åssen du har det.. Men du er alltid lys i tunellen.. Og nei lars.. Om den ikke er strøken er den jo bare en i mengden.. Dessuten er fallhøyden stor da den fremstår som perfekt på bildene.. Slapp av.. Dette får du til.. joa, men det eneste som er synlig er litt på døra, ellers er det ikke noe å se... grøftelysene er bare litt flasset og det samme er lista, så er ikke så mye, men må liksom bruke tid på det... men blir nok en god jobbehelg neste helg... fri fra jobb og mye bilstell ellers er det vel bare meg som egentlig irriterer meg over bagateller... okey ad|os... men skal du ikek ha noe i mellomtia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Flasser lakken? Er ikke din nylakkert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 i dag gikk bilen nesten ut for salg!er dritlei nå... HATER å VENTE på andre mennesker... You are not alone Nå har det vært rolig i påska uten behov for bil, men nå i kveld (les:må ha den til jobb i morgen tidlig) etter at bilen har stått i ro i over en hel dag så fant den på no f******, nå bestemmer den tomgangsturtall selv, fusker og tuller, driver å varierer turtallet på tomgang sakte mellom 900 og 2500 rpm =ikke bra. Har prøvd både å ta av batt pol i en time, ta ut hjerne i 15min, plugge ut diverse ting som lmm og lamda men ingen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Flasser lakken? Er ikke din nylakkert da? les hva jeg skrev da grøftelyset og lista på fronfangeren flasser i dag gikk bilen nesten ut for salg!er dritlei nå... HATER å VENTE på andre mennesker... You are not alone Nå har det vært rolig i påska uten behov for bil, men nå i kveld (les:må ha den til jobb i morgen tidlig) etter at bilen har stått i ro i over en hel dag så fant den på no f******, nå bestemmer den tomgangsturtall selv, fusker og tuller, driver å varierer turtallet på tomgang sakte mellom 900 og 2500 rpm =ikke bra. Har prøvd både å ta av batt pol i en time, ta ut hjerne i 15min, plugge ut diverse ting som lmm og lamda men ingen forskjell "godt" jeg ikke er alene... det er moro å ha en fin/unik bil, men noen ganger begynner jeg å lure på om det faktisk er verdt det... tenk å greit å ha en bil som kun trenger 1 liter olje, og en vask av og til for å funke hele året... hadde vært topp... dessuten, så syntes jeg det er greit å kosejobbe litt, men noen ganger blir man LEI! off! du må vel kanskje ta diagnose på din for å finn ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Ja, er ett slit av og til.. Har selv vært inne på tanken flere ganger.. Av og til er det vanskelig å se lyset i tunellen.. Men det går over. Du rekker nok søndagen på skogen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 nja, tror ikke jeg kommer til å ta en dagstur opp... blir jo noen timer å kjøre... men får se hva som skjer ja, når det er som mørkest, kan det jo bare gå en vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Kjent den følelsen dere snakker om noenganger nå.. Meeen, sånn føler jeg det med alt innimellom.. Noen ganger våkner man å vurderer å ta maskin over hodet bare for å bli kvitt det, så går det 2 dager så er dere glade for at dere ikke gjorde det;) Men, kostbar hobby da, det som er synd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå