Dr_S Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 da var e30 m3 bærearmene i hus! ut å skru Hvorfor M3 bærearmene? Tror du at du sparer mye vekt med alu? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 da var e30 m3 bærearmene i hus! ut å skru Hvorfor M3 bærearmene? Tror du at du sparer mye vekt med alu? =) er ikke alu hehe... så tror ikke jeg sparer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Oki, trodde du hadde kjøpt de med alu jeg Er det forskjell på E30 M3 bærearmer kontra vanlige E30 armer altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Sondre er så fordømt lat i arma, at han kjøpte bærearmer i alu så det skulle blir lettere å svinge.. LOL.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Oki, trodde du hadde kjøpt de med alu jeg Er det forskjell på E30 M3 bærearmer kontra vanlige E30 armer altså? kjøpte de til m3 etter 88 er vel ikke mye forskjell, men foringene er litt stivere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Sondre er så fordømt lat i arma, at han kjøpte bærearmer i alu så det skulle blir lettere å svinge.. LOL.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg også monterte nylig M3 e30 bærearmer ned tilhørende foringer. Ble bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg også skal det! Ny trend det.. DU som er ut Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Oki, trodde du hadde kjøpt de med alu jeg Er det forskjell på E30 M3 bærearmer kontra vanlige E30 armer altså? kjøpte de til m3 etter 88 er vel ikke mye forskjell, men foringene er litt stivere... Foringene eller bærekulene du mener? Trodde du hadde stive foringer fra før jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 joa, hadde powerflex i bakkant, men de andre foringene får man ikke i noen annen type en orginalt/uorginalt... men disse har ikke den friksjonene nedover i den ytterste kula... da den er lik på den i mitten, og disse har mer metal for å holde bedre men den største forskjellen var nok de orginale e30 m3 eksentriske foringene i bakkant men bærekuler eller foringer går jo nesten på det samme:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 ordner seg nok det her Mysild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 ordner seg nok det her Mysild! får jo håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 I utganspunktet kjøpe man alu bærarmer. Eneste grunnen til ikke å kjøpe de er prisen. En alu arm veier 1,9kg mens en stål arm veier 3,8kg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 I utganspunktet kjøpe man alu bærarmer. Eneste grunnen til ikke å kjøpe de er prisen.En alu arm veier 1,9kg mens en stål arm veier 3,8kg... men man kan jo heller bare kjøre med tom spylevesketank... så vips, har man spart de kiloene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ja, spylervæske trenger man ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå