///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 okey... hehe... vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Fått på emblemene enda? Tror det blir bra med de har selv vudert og kjøpe disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 nope... bilen er skitten... vil ikek ut å se på den hahaa... må vaske den sener smeller de på da tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ett fett det! Neste treff skal jeg stille med skitten bil.. Skal kjøre den i møkka på jordet til onkel en tur før jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Ett fett det!Neste treff skal jeg stille med skitten bil.. Skal kjøre den i møkka på jordet til onkel en tur før jeg kommer.. å så COOOL du er kevin haha setter de på senere... er mulig for at det blir noen bilder i skumringa i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hørte du ikke hva de sa i dommerpanelet? Det spilte forsåvidt ikke noen rolle åssen bilen så ut, for det skulle være rettferdig for alle, og da kunne du egentlig ha kjørt på bane, dratt i sandfella og fortsatt vinne 1. premie.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hørte du ikke hva de sa i dommerpanelet?Det spilte forsåvidt ikke noen rolle åssen bilen så ut, for det skulle være rettferdig for alle, og da kunne du egentlig ha kjørt på bane, dratt i sandfella og fortsatt vinne 1. premie.... på hva da? concoursen er en helt annen form for konkurranse kevin... der gjelder det å ha renest bil... minst bulker, alt av lys skal testes, utstyr, motorrommet og bagasjerommet blir sjekket for støv, oljesvette, etc... dtte er ikke en utvendig "goodlooking" konkurranse... men her er det renslighet som er viktig, nok dekkmønster, at felgene er rene på BAKSIDEN og slikt... alt spiller inn... ikke "kastetblikkpåbilenogsedenskinnerkonkurranse"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 de sjekker også listene på vinduene for slitasje, sjekker under mattene i bilen, mellom setene, inni luftrillene inni bilen slike ting her gjelder det å ha REN bil derfor tommy har vunnet med gten 2-3 år på rad hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Helsike!! Tror e må henn der å se... Pleier det være et stort "treff"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Helsike!! Tror e må henn der å se... Pleier det være et stort "treff"? tror ikke e30en din hadde kommet langt, i hvertfall ikke i den stand den er nå ^^ haha... kommer ann på været, men var vel en 30-40 biler eller noe i fjor... da regnet det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Var ikke den jeg mente Bilen min er jo concoursed hele tiden den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Tviler på at en spiker kommer særlig langt Men 30-40 biler høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 haha... men fetta heller! senterkoppene er for små!? når det står de skal være til e36... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 haha... men fetta heller! senterkoppene er for små!? når det står de skal være til e36... jaja... Da er det vel heller du som har vaska de nye emblemene så mye allerede at de har krympet i vask Kjedelig når man får feil deler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hahah ^^ ja, litt kjipt...var ordentlige deler også... så kjipt å måtte vnetemer... håper jeg får de før om 2 uker da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå