Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

motorfester, girkassefester, girstangfeste, differensialfeste og "gulvfester" og ekstra forsterkning til bakdemperene er bestilt... ble dyrt, men blir nok verdt kronene til slutt ^^ hehe

#DM36F Front Diff mount bushing 36 poly75D : 1 : 40.00

t81sbsrch60ahocdsf9f.jpg

#MTS36A Motors & Trans Mounts e36 3-series, M3 Aluminum, 15mm short : 1 : 190.00

atj03pxph9nr4ay80z32.jpg

#SF36A Subframe Bushing Set e36, Poly 90A : 1 : 180.00

ux6uujrr3zpkk9kkbdj0.jpg

#SH36 Shifter Housing Bushings (2) for BMW e36 models, delrin : 1 : 20.00

9kwzhi4g16b726rmwo6s.jpg

#RSMR3036 Rear Shock Mount Reinforcements for BMW e36: 3-series M3 : 1 : 16.00

7sy1wdz0uz3jsjyigla2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lett at det var gamle bilen til mysild bare ved stilen når jeg så den på finn ! Tenkte mysild med en gang ! :shock:

Mye sjuke meninger om hva som er fint her i verden !

men uansett, så skal jeg ikke assosieres med den bilen :-P fordi den var grønn med m-tech front med rieger gt leppe, m3 coupe skjørter, m3 speil og motorsportvinge når jeg hadde dne ^^ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett, så skal jeg ikke assosieres med den bilen :-P fordi den var grønn med m-tech front med rieger gt leppe, m3 coupe skjørter, m3 speil og motorsportvinge når jeg hadde dne ^^ hehe

Det va godt å hørra :-) hadde ikkje tørt å hilsa på deg viss du hadde hatt d orange lynet der gitt :-P

Men din nåværende e fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va godt å hørra :-) hadde ikkje tørt å hilsa på deg viss du hadde hatt d orange lynet der gitt :-P

Men din nåværende e fin!

ikke noe fare for at jeg hadde kjørt den ^^ hehe

jo takk og i like måte...

du må snart få deg en tråd nå ;-) du får være med å knipse noen bilder en dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men din nåværende e fin!

du må snart få deg en tråd nå ;-) du får være med å knipse noen bilder en dag ;-)

hehe ja vet da det, fikk med meg det når du posta bilde av den i en tråd om gamle bilen hadde blitt verre / bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men din nåværende e fin!

hehe ja vet da det, fikk med meg det når du posta bilde av den i en tråd om gamle bilen hadde blitt verre / bedre ;)

ja, hehe... men måtte bare si det slik at ingen "nye" tror jeg har hatt den ^^ haha :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...