///Mysild Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 motorfester, girkassefester, girstangfeste, differensialfeste og "gulvfester" og ekstra forsterkning til bakdemperene er bestilt... ble dyrt, men blir nok verdt kronene til slutt ^^ hehe #DM36F Front Diff mount bushing 36 poly75D : 1 : 40.00 #MTS36A Motors & Trans Mounts e36 3-series, M3 Aluminum, 15mm short : 1 : 190.00 #SF36A Subframe Bushing Set e36, Poly 90A : 1 : 180.00 #SH36 Shifter Housing Bushings (2) for BMW e36 models, delrin : 1 : 20.00 #RSMR3036 Rear Shock Mount Reinforcements for BMW e36: 3-series M3 : 1 : 16.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Fant gamle bilen din på Finn. NYYYYYYDELIG BIL! her var det ikke mye forandringer i motorrommet nei... jeg som kjøpte lmm og det røyret som går ut til filteret, samt filteret faktsik... haha... selges som delebil ja ^^ lol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Digg kjerre, enkelt å greit!!! takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Så lett at det var gamle bilen til mysild bare ved stilen når jeg så den på finn ! Tenkte mysild med en gang ! Mye sjuke meninger om hva som er fint her i verden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 uten tvil en av de peneste coupene på forumet rett og slett skikkelig barsk den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Så lett at det var gamle bilen til mysild bare ved stilen når jeg så den på finn ! Tenkte mysild med en gang ! Mye sjuke meninger om hva som er fint her i verden ! men uansett, så skal jeg ikke assosieres med den bilen fordi den var grønn med m-tech front med rieger gt leppe, m3 coupe skjørter, m3 speil og motorsportvinge når jeg hadde dne ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 uten tvil en av de peneste coupene på forumet rett og slett skikkelig barsk den bilen din. takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnes Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 men uansett, så skal jeg ikke assosieres med den bilen fordi den var grønn med m-tech front med rieger gt leppe, m3 coupe skjørter, m3 speil og motorsportvinge når jeg hadde dne ^^ hehe Det va godt å hørra hadde ikkje tørt å hilsa på deg viss du hadde hatt d orange lynet der gitt Men din nåværende e fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 men uansett, så skal jeg ikke assosieres med den bilen fordi den var grønn med m-tech front med rieger gt leppe, m3 coupe skjørter, m3 speil og motorsportvinge når jeg hadde dne ^^ hehe Det va godt å hørra hadde ikkje tørt å hilsa på deg viss du hadde hatt d orange lynet der gitt Men din nåværende e fin! ikke noe fare for at jeg hadde kjørt den ^^ hehe jo takk og i like måte... du må snart få deg en tråd nå du får være med å knipse noen bilder en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 seriøst en av de fineste BMW`a jeg har sett. får tårer i øya. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 men uansett, så skal jeg ikke assosieres med den bilen fordi den var grønn med m-tech front med rieger gt leppe, m3 coupe skjørter, m3 speil og motorsportvinge når jeg hadde dne ^^ hehe Det va godt å hørra hadde ikkje tørt å hilsa på deg viss du hadde hatt d orange lynet der gitt Men din nåværende e fin! ikke noe fare for at jeg hadde kjørt den ^^ hehe jo takk og i like måte... du må snart få deg en tråd nå du får være med å knipse noen bilder en dag hehe ja vet da det, fikk med meg det når du posta bilde av den i en tråd om gamle bilen hadde blitt verre / bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 men uansett, så skal jeg ikke assosieres med den bilen fordi den var grønn med m-tech front med rieger gt leppe, m3 coupe skjørter, m3 speil og motorsportvinge når jeg hadde dne ^^ hehe Det va godt å hørra hadde ikkje tørt å hilsa på deg viss du hadde hatt d orange lynet der gitt Men din nåværende e fin! ikke noe fare for at jeg hadde kjørt den ^^ hehe jo takk og i like måte... du må snart få deg en tråd nå du får være med å knipse noen bilder en dag hehe ja vet da det, fikk med meg det når du posta bilde av den i en tråd om gamle bilen hadde blitt verre / bedre ja, hehe... men måtte bare si det slik at ingen "nye" tror jeg har hatt den ^^ haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 seriøst en av de fineste BMW`a jeg har sett. får tårer i øya. TAKK alltid artig med slike kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Rå Fiiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Rå Fiiiiiin takk taaaaaakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå