Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha... kjøpte det på www.akgmotorsports.com... kom på ca 3000 for alt jeg kjøpte...

motorfesteforingene er lavere enn vanlig, for å senke motoren litt, altså lavere tyngdepunkt ;-)

ellers kan du se her for masse najs! (direktelink til produktene)

http://www.akgmotorsport.com/e36products.html

Nice, får kikke litt der da.. Men tror nok ikke det blir før til vinteren igjen..

Hmm, men da får du jo lavere bunnpanne også da;) Det går nok bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål.. hvor kjøpte du filteret med sånn "filterpute" rundt filteret.. :P veit sikkert hva jeg mener.. :D

filterputen kjøpte jeg på schmiedmann... men den skal bort om noen timer... skal lage en tøffere innsugsmetode ;-) posen har godt litt i stykker etter å ha blitt tatt inn og ut av bilen noen ganger :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bytte motor eller siden du kjøper forsterkede motorfester? hehe.. Blir nok bra det der.

klargjøring... :-P haha... men ingen direkte planer enda nei...

men de senker motoren med 15mm, og i alu, så jeg ikke får svikt i motoren ;-) hehe... blir nok bra å få alt på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bytte motor eller siden du kjøper forsterkede motorfester? hehe.. Blir nok bra det der.

klargjøring... :-P haha... men ingen direkte planer enda nei...

men de senker motoren med 15mm, og i alu, så jeg ikke får svikt i motoren ;-) hehe... blir nok bra å få alt på :-)

Hvor behagelig blir det å ha motoren boltet direkte i karosset da?

Det vil jo bli mer vibrasjoner i bilen og flere lyder som forplanter seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid ment at alu foringer og ting som gjør at du ikke stopper vibrasjonene i karosseriet blir noe tull.. Det er ment for racing og der bråker det noe så innih**** likevel at noen lyder til spiller ingen rolle..

Men men, du sier det er greit så lite du kjører den, men det skal jo bære preg av den luksus og sportslighet bmw står for også da.. Og hvis du allikvel kjører den så lite, whats the difference? Og hadde det ikke da vært bedre om den var som en drøm å kjøre de gangene du kjørte den? :lol:

Bare noen tanker liksom ;)

De pengene der er jo godt inn i fiksing på lakken liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...