vetu03 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Ja? Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 haha... kjøpte det på www.akgmotorsports.com... kom på ca 3000 for alt jeg kjøpte... motorfesteforingene er lavere enn vanlig, for å senke motoren litt, altså lavere tyngdepunkt ellers kan du se her for masse najs! (direktelink til produktene) http://www.akgmotorsport.com/e36products.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 haha... kjøpte det på www.akgmotorsports.com... kom på ca 3000 for alt jeg kjøpte...motorfesteforingene er lavere enn vanlig, for å senke motoren litt, altså lavere tyngdepunkt ellers kan du se her for masse najs! (direktelink til produktene) http://www.akgmotorsport.com/e36products.html Nice, får kikke litt der da.. Men tror nok ikke det blir før til vinteren igjen.. Hmm, men da får du jo lavere bunnpanne også da;) Det går nok bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 joa, men du vet jo hva jeg har under min motor igjen for å forhindre at den smeller nedi? x-brace... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Helt enig med de andre her på forumet, LEKKERT! Dette er vel den desidert mest gjennomførte coupe'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Helt enig med de andre her på forumet, LEKKERT! Dette er vel den desidert mest gjennomførte coupe'n er vel ikke så værst bare få orden på litt småting nå, så begynner det å blir bra takk for varme ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Bare et lite spørsmål.. hvor kjøpte du filteret med sånn "filterpute" rundt filteret.. veit sikkert hva jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Skal du bytte motor eller siden du kjøper forsterkede motorfester? hehe.. Blir nok bra det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Bare et lite spørsmål.. hvor kjøpte du filteret med sånn "filterpute" rundt filteret.. veit sikkert hva jeg mener.. filterputen kjøpte jeg på schmiedmann... men den skal bort om noen timer... skal lage en tøffere innsugsmetode posen har godt litt i stykker etter å ha blitt tatt inn og ut av bilen noen ganger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Skal du bytte motor eller siden du kjøper forsterkede motorfester? hehe.. Blir nok bra det der. klargjøring... haha... men ingen direkte planer enda nei... men de senker motoren med 15mm, og i alu, så jeg ikke får svikt i motoren hehe... blir nok bra å få alt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Skal du bytte motor eller siden du kjøper forsterkede motorfester? hehe.. Blir nok bra det der. klargjøring... haha... men ingen direkte planer enda nei... men de senker motoren med 15mm, og i alu, så jeg ikke får svikt i motoren hehe... blir nok bra å få alt på Hvor behagelig blir det å ha motoren boltet direkte i karosset da? Det vil jo bli mer vibrasjoner i bilen og flere lyder som forplanter seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Akkurat hva jeg tenkte på og...alu er jo pokkers så stumme foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 nja, blir uansett ikke mer bråkete en det er nå... for nå er hele bakstillingen løs, og det lager mange fine lyder hehe... klokka lever som den vil bak der... en del gåen gummi hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 for det lille jeg bruker bilen, skal jeg klare litt ekstra lyder... :- hehe... renget just litt på det...har hatt bilen i over 2 år, og kjørt 15000... og det første kjørte jeg den i 10 000 ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Har alltid ment at alu foringer og ting som gjør at du ikke stopper vibrasjonene i karosseriet blir noe tull.. Det er ment for racing og der bråker det noe så innih**** likevel at noen lyder til spiller ingen rolle.. Men men, du sier det er greit så lite du kjører den, men det skal jo bære preg av den luksus og sportslighet bmw står for også da.. Og hvis du allikvel kjører den så lite, whats the difference? Og hadde det ikke da vært bedre om den var som en drøm å kjøre de gangene du kjørte den? Bare noen tanker liksom De pengene der er jo godt inn i fiksing på lakken liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå