///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 hehe... de koster jo mindre en de vanlige motorfestene da! jeg MÅ ha nye, da motoren er veldig riggalaus... så jeg driter i det... men lurer på om ikke det var noe gummi også inni bildet der... får se når det kommer hehe... men blir nok digg å få stammet opp rompa litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Regne med du har fått med deg at det er kjøring på Reve søndag den 24. Dagen etter Elegance!? Du har vel egentlig ikke noe valg, har du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 ikke med en bakstilling som snart takker for seg... blir nok bare pussetreffet og så jobbe på søndagen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Få lødd i alle disse foringene dine, så e du med å kjøre vettu Synd du sko jobba då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Få lødd i alle disse foringene dine, så e du med å kjøre vettu Synd du sko jobba då jepp... stiller nok opp på banekjøring når jeg har fått strammet opp rompa ^^ hehe... har virkelig lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 15000 km på to år ja.. Har kjørt 3000 km på bare 3-4 uker nå jeg.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 15000 km på to år ja..Har kjørt 3000 km på bare 3-4 uker nå jeg.. Hehe hehe... ja, men jeg like å unnskylde meg med å si at jeg kjører jo ikke i ukedagene, eller på vinteren... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Kjørt 7000 siden jul 2006 Hihi.. Deilig med sommerbil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Kjørt 7000 siden jul 2006 Hihi.. Deilig med sommerbil da.. hehe... men nå har ikek vi to i nærheten av samme byggetid da ^^ hehe... men jeg har jo bare kjørt 5000 siden jul 07 da ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Vet du bruker Meguiar produkter mysild, så derfor spør jeg deg vor jeg burde handle? har ikke handlet meguiar før.....opptat av rask levering!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 da ville jeg handlet i butikken ^^ hehe... men skal du ha proff serien er det endel på ebay som er raske, men det tar jo uansett opp mot ei uke... men clay, lakkrens, og techwaxen 2.0 så er du kommet langt i "mannen i gata" forbruket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 å prøve å trekke et dørtrekk er vanskelig.. endte opp med at jeg ikke gadd mer... men skal prøve å få vekk litt bobler og slik når limet har tørket godt! må jo få det ferdig til lørdag! bilen skal også blir behandlet med først: høytrykkspyling påfølgene Meg såpevasking med Mitt så av med lister og vaske mer claying og lakkrens så litt lett overjobbing med scratchX så blir det nok litt Meg hand polish showcarglaze kommer på etterpå så to lag med yellow wax pasten en kommer dagen etterpå så blir det grundig interiørvask med påfølgene skinn pleie, så skal felgene skrus av og vaskes bak samt hjulhus skal få en skrubb bagasjerommet skal støvsuges og renses motorrommet skal få nytt "innsug" fra filteret til lmm AE må fikses og bilen skal få en god motorvask med påfølgende listerengjøring på deksel og kanskje litt polering i motorrommet xenon ballaster skal henger ordentlig opp listene skal smøres inn og monteres igjen... så skal jeg på jobb på fredagen så blir det hjem og sove, for å kjøre mot sirevåg i 8 tia kan jeg tenke meg... muligens kvelden blir avrundet med litt bading hos Tommy, men time will show... skal uansett opp å myse på elisen og kikke i garasjen har sikkert glem noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 har kjøpt et dørtrekk nå... så får jo se om ikke det blir bra og vil trives i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Funker nok den lista.. Blir full shine hos meg og på fredag Mye arbeid for å sikkert grise til bilen på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Kjørt 7000 siden jul 2006 Det har jeg kjørt siden 15. mars... riktignok ikke med Z3n, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå