Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

hehe... de koster jo mindre en de vanlige motorfestene da! ;-) jeg MÅ ha nye, da motoren er veldig riggalaus... ;-)

så jeg driter i det... men lurer på om ikke det var noe gummi også inni bildet der...

får se når det kommer :-) hehe... men blir nok digg å få stammet opp rompa litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da ville jeg handlet i butikken ^^ hehe... men skal du ha proff serien er det endel på ebay som er raske, men det tar jo uansett opp mot ei uke... :-s

men clay, lakkrens, og techwaxen 2.0 så er du kommet langt i "mannen i gata" forbruket ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å prøve å trekke et dørtrekk er vanskelig.. endte opp med at jeg ikke gadd mer... men skal prøve å få vekk litt bobler og slik når limet har tørket godt! må jo få det ferdig til lørdag!

bilen skal også blir behandlet med først:

høytrykkspyling

påfølgene Meg såpevasking med Mitt

så av med lister og vaske mer

claying og lakkrens

så litt lett overjobbing med scratchX

så blir det nok litt Meg hand polish

showcarglaze kommer på etterpå

så to lag med yellow wax pasten en kommer dagen etterpå

så blir det grundig interiørvask med påfølgene skinn pleie, så skal felgene skrus av og vaskes bak samt hjulhus skal få en skrubb

bagasjerommet skal støvsuges og renses

motorrommet skal få nytt "innsug" fra filteret til lmm

AE må fikses og bilen skal få en god motorvask med påfølgende listerengjøring på deksel og kanskje litt polering i motorrommet

xenon ballaster skal henger ordentlig opp

listene skal smøres inn og monteres igjen... så skal jeg på jobb på fredagen så blir det hjem og sove, for å kjøre mot sirevåg i 8 tia kan jeg tenke meg...

muligens kvelden blir avrundet med litt bading hos Tommy, men time will show... skal uansett opp å myse på elisen og kikke i garasjen :-P

har sikkert glem noe :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...