///Mysild Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 noen kjappe bilder før jeg stikker på hytta hehe ble meget fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Ser fresht ut! Min skal få gjennomgå kraftig i morgen Blir en lang kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Hadde ikke skjemtes av å kjøre rundt i den for å si det sånn. Nice work Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Fantastic.. Nice wet look og pen dybde.. Ser bra ut det der.. Tror nok du kan se frem til concoursen uten store bekymringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 thanks gutta! haha... tror du ikke det begynte å regne med en gang jeg kom på hytta! forbanna... men men... blir å løpe over igjen i mora med voksen satt den forresten i ovnen på 50 grader var god å jobbe med etterpå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Syyyykt pent dette man kaller skikkelig finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Syyyykt pent dette man kaller skikkelig finish ja, jeg ble godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 hva er fremgangsmåten på noe sånt ? helt sykt jo..hva bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 hva er fremgangsmåten på noe sånt ? helt sykt jo..hva bruker du? hehe takk takk skal vi se, først vakser jeg ordentlig hele bilen med høytrykk, masse såpe og diverse, så tar jeg av lister og spyler/vasker under de også... så bruker jeg 1: Meguiars clay kit over hele bilen 2: Meguiars step 1 lakkrens 3: Meguiars scratchX mot småriper 4: Meguiars hand polish 5: Meguiars showcar glaze 6: Meguiars Yellow carnuba wax paste (settes i ovnen på 50 grader i 15 min, kjempelett å jobbe med da) har også maskin, men bruker håndpolering for det meste... bruker maskin på lakkrens for å få jobbet driten ut av lakken har et knippe med mikrofiber kluter og applicator som jeg påfører produktene og tar av med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Syns vi ligger ganske dead-on.. Umulig å avgjøre den "fighten" her vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Ingen av dere som vil skjemme dere ut på Concourse. Kjempefinish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Lykke til på Concourse'n i morgen Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Lykke til i morra! Har du trua? Jeg fant ut at det var Powerdrift så drar på det istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 hehe... nei, er nok nokså likt kevin takk for det eirikL, ole og lars... off... har ikke fått dørtrekk enda så blir nok å stilel med det ødelagte men men... får hive på et lag voks i morgen når jeg komemr fram etter en grundig vask... tørke støv og sette inn lister etc med bumpercare... blir nok bra da vettu viktig med siste finish på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå