anders87 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer ja Sondre Er nok fortjent den 1.plassen, så ganske vill ut den glansen på bildene du la ut! Det Meg merket fikk han av meg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer Sondre velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Grattis kan vel ikke si annet enn at dette var veildig fortjent thank you spank you Er noe greier der i morra au. Noe trening. Pleier å være ganske tragisk å se på Men du... Hvis jeg hadde dratt hen til Sirevåg i en Merce hadde jeg fått premien for langveisfarer da eller måtte man være deltaker? hehe... jeg skal nok ikke dit hehe... nei desverre... kun BMW som får premie Gratulerer Sondre! Hvor fikk du taki Meguiars klistermerket i ruta? takk takk... fikk vel merket av anders87 om jeg ikke husker heeelt feil Gratulerer ja Sondre Er nok fortjent den 1.plassen, så ganske vill ut den glansen på bildene du la ut! Det Meg merket fikk han av meg faktisk thanks andy ja, hehe... bildene er bare tatt rett fra kameraet også heeh... men skal nok passe på å få på 2 lag voks til nestegang Gratulerer Sondre velfortjent! takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Veldig najs.. Bilde av pokal sondre? Må jo få se den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 ja, nå har endelig jeg også fått pokal hehe... skal knipse litt bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 grattulerer.. veldig fin bil i real life men så la du ett par timer i den med pussefilla de også da der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Her er både eieren og pokalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer! var godt lykta ikke ødela for deg! hehe. mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Damn.. På størrelse med din andy.. kan litt mindre? Den du fikk i fjor var jo kembo! og den du fikk i vår var jo helvettes svær da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 grattulerer.. veldig fin bil i real life men så la du ett par timer i den med pussefilla de også da der borte hehe... joa, men etter å ha kjørt over 20 mil, og gjennom regn, så måtte jeg jo gnikke litt hehe Gratulerer!var godt lykta ikke ødela for deg! hehe. mvh. takk takk fikk ikke trekk for det, da den ikke inngår i noe poengskala ^^ hehe Damn.. På størrelse med din andy.. kan litt mindre? Den du fikk i fjor var jo kembo! og den du fikk i vår var jo helvettes svær da.. ja, grei størrelse til å være den første hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Kult ass.. Gir så god følelse det der.. Synd ass, at du ikke kan møte på Rudskogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Gratulerer med førsteplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Kult ass.. Gir så god følelse det der..Synd ass, at du ikke kan møte på Rudskogen.. mhm... moro å få noe for styret liksom og få noe som gjør at min mor holder kjeft ^^ hehe ja vet, har SKIKKELIG lyst! men men... Gratulerer med førsteplass takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnes Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Slenge meg inn i rekka, gratulere så møye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Gratulerer! Ser du vant den QD'en som du sa jeg ikke kunne bruke til annet enn clay'ing, hehe Hvorfor kommer du ikke på Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå