BreitBau Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Rolige bevegelser altså.. Den kaster og slenger og hiver.. Huff.. Får se om jeg greier det bedre i kveld.. Da skal jeg prøve gamle panseret med Scholl puten.. Den er ike så høy så den brude gi bedre stabilitet.. Puten som fulgte med drittmaskina var jo f... meg 50mm tykk.. MINST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 jeg fikk et godt tips av tommy om hvordan å få bilen ENDA litt blankere... så nestegang det blir polering, skal jeg få enda bedre resultat hehe nei, har ei bakluke etter jeg bytta på min tantes astra, som jeg kan øve med på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Ser ut som det blir stickers på oss. Bestiller nok ikveld eller i morgen.. Så du får enten dra deg opp her eller jeg får komme ned snart så du får de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 eller legge de mellom to papp biter og sende de i posten ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Eller det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Fy F... det der var en skikkelig pen coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Fy F... det der var en skikkelig pen coupe Takk alltid hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 jøsses, fikk senterkopper i posten i dag ^^ og jeg som ikke har bestilt noen jaja... muligens noen greie kinafolk som vil ordne opp etter seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 hehe.. De du fikk passa jo ikke? Sendte de bare nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 nei, de var for små i selve klemmene... joa, men man pleier jo å gi beskjed vel? hehe... men samme for meg, håper bare at de passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 gir ikke beskjed i kina.. he ju go sil.. we just send ju nu one.. no pay.. thank ju sil.. Kinesere er flotte sånn sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 mhm ^^ blir spennende å se om de passer da ^^ haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 he ju go sil.. we just send ju nu one.. no pay.. thank ju sil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Har ikke felgene dine orginalt M-merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå