///Mysild Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Mysild: skaff deg eget domene, så har du kurant plass å leke med bilder hmmm... åssen får jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Hjelper ikke med blank lakk når bilen detter ifra hverandre gjør det vel... får ikke premier på understell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Eget domene? Jeg har eget men jeg bruker nå likevel flickr.com pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Domene hjelper lite Må ha et nethotell eller noe lignende! Dette går også fint ann å spleise på vist man er 4-5stk som ønsker å laste opp bilder som blir liggende. Domene er .no .net osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Flickr Pro ftw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Er det ikke noe grense på det? Er kjipt at bilder forsvinner fra litt eldre tråder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 litt detailing stuff så bilde av forsterkningene og så en ny PS av et gammelt bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 På tur til Europris? Bare pass deg, ellers må eg legge ut bilder av min samling hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Dæven Mysild! Du holder bilen clean og ren! Det er sånn det skal være Kose seg med bilen, hehe.. Helt nyydelig bil du har Ta godt vare på denne, ser ut som du gjør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Hvor kjøper du bilpleieprodukter forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Chenille wash mitts og oppvaskkoster er handlet på Europris. Kopierer bare meg tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 På tur til Europris? Bare pass deg, ellers må eg legge ut bilder av min samling hehe ja, viktig det ^^ hehe... var en fugl som kvittret Dæven Mysild! Du holder bilen clean og ren! Det er sånn det skal være Kose seg med bilen, hehe.. Helt nyydelig bil du har Ta godt vare på denne, ser ut som du gjør også takk takk... prøver jo så godt jeg kan hehe... vasker jo bilen opptil 4-5 ganger i uka nå i ferien hehe... men har blitt litt "deppet" over at jeg må ha ned alt bak og få sveiset inn forsterkningene... men men... det bør nok gå ^^ har fått meg "leie" bil så da kan jeg bruke den til min er fikset jeg kjøper kluter etc her hos den lokale bilrek butikken... men ellers går det mye på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Chenille wash mitts og oppvaskkoster er handlet på Europris. Kopierer bare meg tydligvis du handlet deg bil med m-tech... du kopierer jo meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Lett! Klarer ikke motstå fristelsen å forsøke å bli like populær som deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Sånt må du jo regne med når bilen er 16 år gammel, men er litt dumt det der ja, er mye jobb. Leiebil?! Da kan du jo bare gasse på da! Brodern klagde på at han hadde leiebil som gikk for dårlig, og da fikk han Peugoet 307 xxi eller hva det heter, den gikk no jævlig Bare og klage hvis du synes den går for dårlig, den leiebilen du har hehe.. Takker for svar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå