BreitBau Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Vasker nesten ikke bilen lengre jeg.. Den står bare i garasjen likevel.. Bruker den aldri lengre annet enn på treff. Hehe.. Blir dyre km da.. 14000 i året i forsikring og kjører kanskje 5000 km med den Koster meg jo 300 kroner i forsikring for EN tur til gol.. Billigere med prøveskilter Hvordan skal du få fikset forsterkningene da? Blir det verkstedjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Lett! Klarer ikke motstå fristelsen å forsøke å bli like populær som deg hehe ja, skjønner jo det! desverre når du ikke opp......... Sånt må du jo regne med når bilen er 16 år gammel, men er litt dumt det der ja, er mye jobb. Leiebil?! Da kan du jo bare gasse på da! Brodern klagde på at han hadde leiebil som gikk for dårlig, og da fikk han Peugoet 307 xxi eller hva det heter, den gikk no jævlig Bare og klage hvis du synes den går for dårlig, den leiebilen du har hehe.. Takker for svar forresten joa, men sånt bør jo ikke skje uansett... er en bil jeg skal fikse og selge.... mitsubitshi spacewagon -P så det jeg fikser den for, evt solgt den for, dekker nok utgiftene på reperasjonen Vasker nesten ikke bilen lengre jeg..Den står bare i garasjen likevel.. Bruker den aldri lengre annet enn på treff. Hehe.. Blir dyre km da.. 14000 i året i forsikring og kjører kanskje 5000 km med den Koster meg jo 300 kroner i forsikring for EN tur til gol.. Billigere med prøveskilter Hvordan skal du få fikset forsterkningene da? Blir det verkstedjobb? ja, dyr arbeidsbil hehe... skal på verksted, men ikke et registrert et... får håpe noen kompiser kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Oddbjørn som skal vise seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Vasker nesten ikke bilen lengre jeg..Den står bare i garasjen likevel.. Bruker den aldri lengre annet enn på treff. Hehe.. Blir dyre km da.. 14000 i året i forsikring og kjører kanskje 5000 km med den Koster meg jo 300 kroner i forsikring for EN tur til gol.. Billigere med prøveskilter Hvordan skal du få fikset forsterkningene da? Blir det verkstedjobb? Dakar breitbauen... Stå i garasjen og kjede seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Oddbjørn som skal vise seg? gir ikke jobber til han hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 da reiser jeg til Bulgaria for en uke folkens! god sommer ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Have a nice vacation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Dette MÅ jo være tråden å spørre om litt råd ang. polering & puss! Jeg har kjøpt blå og grønn 1z wax og polish. Brukt den blå en gang i lag med en cotech maskin med godt resultat... Men nå vil jeg skikkelig til verks, og lurer på dette ScratchX produktet; hvor får jeg tak i det? Og hva vil rett bruksmetode være for disse to 1z produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 bilxtra selger MG produkter. Sjefen sjøl her er reist til varmere strøk så han kan nok ikke hjelpe deg så mye nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Vil anbefale å bestille ScratchX fra ebay. Forrige utgaven hadde en veiledende utsalgspris på 194kr her i Norge, og regner ikke med at den nye er noe særlig billigere. Har kjøpt denne selv, og jeg betalte under hundrelappen inkludert frakt fra UK. Fungerer veldig bra synes jeg! I tillegg så lukter den jo helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Dette MÅ jo være tråden å spørre om litt råd ang. polering & puss! Jeg har kjøpt blå og grønn 1z wax og polish. Brukt den blå en gang i lag med en cotech maskin med godt resultat... Men nå vil jeg skikkelig til verks, og lurer på dette ScratchX produktet; hvor får jeg tak i det? Og hva vil rett bruksmetode være for disse to 1z produktene? Her er Einszett sin egen guide til hvordan de skal bearbeides: http://www.1z-usa.com/Polish-and-Wax-Ap ... ep_42.html Ser ut som at voksen der er en blanding av syntetisk og carnubavoks, så du bør la den få litt herdetid om du skal ha på flere lag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 home again var en fin tur! nå blir det bmw jobbing de nærmeste dagene tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Velkommen heim.. Sjekk ut fototråden til meg og vetu http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå